Gå til innhold

Shuttle med 7800GT


Anbefalte innlegg

hadde tenkt å kjøpe meg en pc snart siden den gamle ikke klarer å holde seg i live når det er snakk om nyere spill. Har hatt lyst på en shuttle lenge nå så nå tror jeg det blir slik også.

 

Men jeg lurte på om det er mulig å ha et 7800GT kort i en shuttle.. siden jeg spiller mye så håpet jeg på at dette kortet kommer inn i den lille boksen. Og er det noen farer for at det blir for varmt for shuttlene med et slikt kort?

 

Jeg er helt fersk på det å bygge pc, men håper på at jeg klarer å bygge en shuttle med 7800GT, 1024 ram, adm 64 2,2ghz.. til ca 10 000 kroner :S håper dere kan hjelpe meg ...

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei jeg fjerna ingenting, var bare å sette korte inn å starte maskinen.

Men det var på millimeteren at det gikk da.

 

Mulig at kondensatorene er plassert bittelitt forskjellig på noen kort ikke vet jeg men mitt XFX kort passe hvertfall uten noen form for modding.

 

Men hvis det er 7800GT du skal ha så har du hvertfall ingenting å bekymre deg over for de er mindre i lengden enn GTX er ;)

Lenke til kommentar
er gtx mye bedre enn gt? og finnes sn25p i en annen farge enn svart? :S liker ikke svart :tease:

 

og trenger man noen ekstreme modd kunnskaper for å sette sammen shuttlen?

Ytelses forskjellen på GT og GTX ligger på rundt 10% tror jeg og nei SN25P kommer kun i 1 farge.

 

Når det kommer til å sette sammen en shuttle er dette svært lett, alt er veldig tilrettelagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...