carl-kr. Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 (endret) heisann! har nettop innstalert cs condition zero på min bærbare.se signaturen.er denne pc`en for svak til å spille spillet kansje? det har seg sånn at pcen låser seg når jeg klikker på den serveren jeg vil spille på. under "sending client info" eller noe sånt.... nytter ikke å trykke ctrl+akt+delete engang...må bare trykke reset. hva har dette seg.greier fint å spille singelplayeren og "deleted scenes." jeg har 1mb linje...bruker å ligge på 40ping i source så dette kan ikke være problemet. håper noen kan være til hjelp. har reinstalert spillet 3 ganger uten hell. på "properties" står det at spillet er 78% oppdatert. Endret 18. september 2005 av carl-kr.
Monkey Spr@yer Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Din bærbare maskin er ikke or svak til å spille Condition Zero. Det som er problemet er at spillet bare er oppdatert 78%. Pass på at spillet står på "Always keep this game up to date"
danilovic Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Du må passe på at spillet er 100% oppdatert. Samme skjedde hos meg.
carl-kr. Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 Du må passe på at spillet er 100% oppdatert. Samme skjedde hos meg. det står på "always keep up to date"... skal det ikke oppdatere seg selv når jeg går inn på spillet da?? er det noe i settings jeg har oversett?
danilovic Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Altså, det funker ikke så lenge spillet ikke er 100 % oppdatert. Det bryr seg ikke om du holder på å oppdatere det.
Bøtta Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Du må ha på internett da selvfølgelig mens den oppdaterer
carl-kr. Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 (endret) Du må ha på internett da selvfølgelig mens den oppdaterer fungerte pluttselig.. vet ikke hva jeg gjorde,men edit: finner bare 50 servere? skal da være flere... Endret 18. september 2005 av carl-kr.
Monkey Spr@yer Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Sjekk om du har noen filtere på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå