Gå til innhold

Hvilket TV-kort har jeg fått?


F828

Anbefalte innlegg

Hei forum!

Har fått et TV-kort av en venn, men jeg finner ikke ut hvilket kort det er slik at jeg får installert noen drivere til det. Det står PHILIPS på kortet, men det er visst bare selve tuneren som er det.

Videre står det "Bzt K u09276" på det. Har prøvd Sisoft SANDRA, men det finner ikke ut av det.

Har også prøvd med NERO, men det kommer opp med helt feil kort.

Noen som vet hvordan man kan finne ut hvilket kort og modell jeg har fått slik at jeg får installert drivere og programvare?

 

F828

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et kjapt søk på google sendte meg hit.

Eller hit.

Jo da, jeg søkte ikke et kjapt søk i går jeg, men holdt på i timer... men jeg fant ikke noen driver. Den første linken godtok kortet, og drivere ble installert. Problemet nå er at det ikke er noen software til å BRUKE dette kortet. Når jeg går inn i system og Hardwaremanager, finner jeg da ikke noe TV-kort. Tror jeg rett og slett blir for gammel til å surre med annet enn fjernkontrollen til TV`n i stua.... Noen som kan hjelpe meg her? Hvordan skal jeg få sett på det TV-kortet jeg nå har?

 

F828

Endret av F828
Lenke til kommentar

Når jeg ser etter, ser jeg denne linja; "bt tuner philips wdm tvtuner" Men når jeg søker etter "software" på dette, finner jeg bare info om drivere og linker til diskusjonssteder. Hvordan finner jeg software til dette så jeg kan se TV da? Noen som har mer peil enn meg? Pls....

 

F828

Lenke til kommentar
Du kan prøve DScaler (4).

 

-Kisp

Takk for tipset... men her må man vite nøyaktig hvilket kort man har... noe jeg da ikke gjør.

 

F828

Hmm.. kanskje bare jeg som har vært heldig og fått mine kort autodetected?

DScaler er uansett lettere å prøve seg frem med i forhold til å installere masse forskjellige drivere..

 

En driver du kan prøve er denne, eller du kan prøve å finne kortet ditt her.

 

Kan du poste et bilde av kortet?

 

-Kisp

Lenke til kommentar

Det absolutt beste tvkort programmet er "InterVideo WinDVR 3"

Det er veldig enkelt i bruk og veldig stabilt.

Beklager den doble posten.oppkoblingen min forsvant pga vedlikehold fra telenor side og trodde posten jeg skrev forsvant så jeg skrev pånytt.

Moderator må selvsagt slette den ene posten.

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...