exmith2k Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Hei. Noen som vet om et program som blokkerer adgang og setter passord me en gang skrivebordet kommer frem? Isteden for å bruke passord på brukeren? SÅnn at jeg må skrive passord for å komme inn på maskinen, å når jeg har skrevet inn passord, så er maskina ferdig å klar til å bruke ..
Chief_R-W Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Du kan legge inn en skjermbeskytter som du legger til "oppstart" i Start->Programmer og som kjøres med passord. Finnes sikkert andre måten men er iallefall den jeg vet om.
exmith2k Skrevet 17. september 2005 Forfatter Skrevet 17. september 2005 Du kan legge inn en skjermbeskytter som du legger til "oppstart" i Start->Programmer og som kjøres med passord.Finnes sikkert andre måten men er iallefall den jeg vet om. lurt..! Men f.eks jeg skal ha en av bakgrunnene som følger med XP, hvor finner jeg dem i windowsmappa..?
Chief_R-W Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Tror de ligger i system32 mappen om jeg ikke tar feil.
exmith2k Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 Tror de ligger i system32 mappen om jeg ikke tar feil. hm dårlig løsning dette her. Får vell bare bruke vanlig innlogging... Men det som irriterer meg er at jeg har jo kun 1 konto, når jeg har ventet lenge på at logg on screen'en har komt opp, så skriver jeg passord, så tar det lang tid for å starte opp alle programmene også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå