Gå til innhold

Nytt AGP skjermkort til Battlefield 2


addp

Anbefalte innlegg

Hey =)

 

Joh, det eg lurte på var om nokken hadde ett godt skjermkorti som taklet

både BF 2 og WoW på en GOD grafikk? :)

 

Eg har ett Radeon Sapphire 9200 Atlantis.. det funker egentlig greit på WoW men BF 2 greier det ikkje å kjøre..

Også blir det ALT for varmt.. kjøleribben som e minimal blir jo helt overopphetet f.eks på BYlan når pcen står på hele tiden! :(

 

Nokken som har ett forslag der? :dontgetit:

 

- M.v.h ADDP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs jo helt på hvilken pris du skal legge deg på.

Fra 1000-1500 er nok Geforce 6600GT det du leter etter.

1500-2000: X800Pro (innbiller meg at du finner de under 2000 nå)

2000-2500: Geforce 6800GT (Kjøpte meg nettopp et slikt, og kjører 1280x1024 i oppløsning med maks grafikk uten noen som helst problemer.

Å bruke noe mer enn 2500 er unødvendig, da ytelsesforskjellen er marginal.

Lenke til kommentar

Tullball og pølsevev!

 

Det kortet er riktignok et veldig bra kort, men det finnes bedre alternativ mtp. prid\ytelse.

 

Prøv dette:

Nvidia Geforce 6800GT.

Dette tror jeg er det beste kortet du får mtp. pris vs ytelse.

Disse støyer riktignok en del, men de er over en tusenlapp mindre i pris.

De yter også litt dårligere enn det som vegis anbefalte, men det forsvarer ikke prisen.

 

Edit:

 

 

Hvilken data har du ?

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

hehe.. bygde'n for 3 år siden no tror eg ;) hehe!

 

den va jo kjempe akkurat dåe.. men no begynner den å slite litt på de nyeste spilla! :ermm: hehe.. men no spiller eg en del WoW men har lyst te å begynne å spille BF 2 oxo :) så... men vil ikkje bruke så mye penger heller!

Lenke til kommentar

Hvis du skal ha et skjermkort i 1000-1500krs klassen anbefaler jeg et 6600GT. Elkjøp selger blant annet et Leadtek 6600GT med en fin bundle. Jeg har det kortet og spiller BF2 med gode detaljer. Jeg vil ikke anbefale å kjøpe 9800pro nå, da det er et etterhvert ganske gammelt kort. Kjøp et billig 6800Gt eller 6600GT og start opp BF2. Lover deg Eyecandy :)

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke anbefale å kjøpe 9800pro nå, da det er et etterhvert ganske gammelt kort.

vell...

6600 og 9800 kom ut sammtidig. så de er like gammle...

i følge EA så greier kunn 6600 å spille BF2 hvis det er pci-e det er riktig nokk ikke sant siden det funker fint med agp versjonen, men alikevell jeg har 9600 som er 2 modeller eldre og den greier å spille bf2 det greier ikke tilsvareende nivida kort.. jeg mener ATI har mye bedre kort og de vinner som oftest testene mot tillsvarende nivida... gå for ATI! :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke anbefale å kjøpe 9800pro nå, da det er et etterhvert ganske gammelt kort.

vell...

6600 og 9800 kom ut sammtidig. så de er like gammle...

i følge EA så greier kunn 6600 å spille BF2 hvis det er pci-e det er riktig nokk ikke sant siden det funker fint med agp versjonen, men alikevell jeg har 9600 som er 2 modeller eldre og den greier å spille bf2 det greier ikke tilsvareende nivida kort.. jeg mener ATI har mye bedre kort og de vinner som oftest testene mot tillsvarende nivida... gå for ATI! :thumbup:

6600 og 9800 er IKKE like gamle. :nei: 6600 er nesten et år nyere.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke anbefale å kjøpe 9800pro nå, da det er et etterhvert ganske gammelt kort.

vell...

6600 og 9800 kom ut sammtidig. så de er like gammle...

i følge EA så greier kunn 6600 å spille BF2 hvis det er pci-e det er riktig nokk ikke sant siden det funker fint med agp versjonen, men alikevell jeg har 9600 som er 2 modeller eldre og den greier å spille bf2 det greier ikke tilsvareende nivida kort.. jeg mener ATI har mye bedre kort og de vinner som oftest testene mot tillsvarende nivida... gå for ATI! :thumbup:

6600 og 9800 er IKKE like gamle. :nei: 6600 er nesten et år nyere.

Jupp, stemmer det 6600 er MYE nyere enn motparten! Også bedre ytelses messig!

Dessuten har hatt et 9600xt klarte ikke spille bf2 uten litt lag så det er hvertfall feil!

 

Se på ett 6600gt spiller alle spill kjempe fint :D Har et GainWard 6600gt 256 mbyte selv funker kjempe bra:D

 

se på dette 6600Gt

Endret av ChriZtofeR
Lenke til kommentar

OK bøyer meg i støvet bommet veldig med den...

men poenget med 9600 var bare det at jeg fikk det i gang ja det lagger litt men det funker helt fett og spille det og jeg har atlantis utgaven...

 

men ja 6600 virker som et veldig bra kort men hva med de nye ati 800 gto kortene?

http://www.hardware.no/artikkel/19124

ligger på rundt 1500 og det sto at de kom til å komme i AGP...

Endret av big T
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...