Gå til innhold

Hardware.no: genial side, men hva med?


Anbefalte innlegg

Synes siden er like bra som da jeg begynte å frekventere den for fire år siden (damn begynner å bli gammel (ikke sida, men jeg))

Men et lite forslag til forumet hadde vært å skille mellom vannkjøling og ekstremkjøling siden det er stort sett vannkjøling som blir diskutert der.

Egen kategori til vann (siden vann har blitt en stor greie.

Og en egen en til ekstrem (siden det skal være ekstremt og jeg føler ikke at vann er det lenger, men det er bare meg (og forhåpentlig en del flere)

Bortsett fra det så synes jeg det resterende innholdet er topp, fortsett den finne jobben dere gjør (det gjelder de ansvarlige som holder siden igang og alle vi som benytter den, hadde vært et temmelig daft forum uten oss, og jeg tror ikke de hadde orket å skrive alle de testene og artikkelene med så høy standard om det bare var for egen del.

(hmm hva skal jeg gjøre i kveld? jeg vet, jeg skal overklokke systemet mitt og skrive en artikkel om det, det blir morro det! (litt feedback tror jeg hjelper))

 

det var mine 14 øre (som var alt som var igjen på kontoen etter siste innkjøp (enda en kjøleblokk? snart kan du starte midtarktis (sahara i sneform, genial for snøscooter fanatikere) det var beskeden fra den "bedre" halvdelen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...