MclarenMrcedes Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 går det an og spille wow selv om du ikke har minimums kravene?? det eneste som stod før installasjon var at jeg hadde får lav cpu når jeg prøver å starte wow blir skjermen svart og den går ut av det helt av seg selv..
efikkan Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Velkommen til forumet! Hva har du i pcen da? (cpu, minne, hovedkort osv.)
Snorre Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Denne posten er feilpostet. Forumet har en egen kategori for WoW. Denne finner du her: Gamer.no -> Forum -> Spill -> Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> World of Warcraft Flytter tråden for deg nå, siden du er et nytt medlem. Det kan være lurt at du i fremtiden sjekker om det finnes et forum for ditt og datt, før du poster. Dersom du er usikker kan du rapportere tråden din, og skrive i rapporten at du er usikker på hvor den skal være. Ha en fortsatt hyggelig dag. Snorre *Tråd flyttes*
=-Evensen-= Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Du kan prøve å reinstalere, men jeg synes det er bortkasta å kjøpe WoW på minimums basis.. Du kommer antagelig til å lagge for mye, og da blir det kjedelig å spille.. ps. Velkommen til forumet til gamer.no!
MclarenMrcedes Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 takk takk :!: detter er meldingen jeg får når jeg prøver å starte opp ERROR #0 (0x85100000) Program: D:\World of Warcraft\WoW.exe File: C:\build\buildWoW\ENGINE\Source\gx\CGxDeviceD3d\CGxD3dState.cpp Line: 430 Expr: streamSub <= m_caps.m_numStreams WoWBuild: 4125 HJELP
MclarenMrcedes Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 hva mener du...er ikke så flink
kårekårelimihåret Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 hva mener du...er ikke så flink Tror han prøvde å stave hardwarespecs noe som oversatt blir noe sånt som hva slags komponenter du har i din maskin. Minne, skjermkort, prosessor osv.
MclarenMrcedes Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 (endret) ok :!: :!: men jeg vet jo nesten ingenting om pcen utenom at den er ca 4 år gammel har hvertfall noe med en 400 mhz cpu greie jeg har hørt at noen klarer det men at lagger litt Endret 15. september 2005 av MclarenMrcedes
MclarenMrcedes Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 detter er altså feilen jeg får This application has encountered a critical error: ERROR #0 (0x85100000) Program: D:\World of Warcraft\WoW.exe File: C:\build\buildWoW\ENGINE\Source\gx\CGxDeviceD3d\CGxD3dState.cpp Line: 430 Expr: streamSub <= m_caps.m_numStreams WoWBuild: 4125
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Om du har en PC med 400MHz CPU (prosessor), så kan du vel egnetlig gi opp med en gang. World of Warcraft krever masse ram (gjerne 1GB) og temmelig mye CPU kraft for å håndtere alt som skjer på skjermen samtidig.
MclarenMrcedes Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 okok takk or hjelpen..ska jo snart skaffe meg ny pc så
efikkan Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 For svak CPU skal ikke få spillet til å klikke. Det er mulig at det er problemer med driverene til skjermkortet.
Sneglen Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Minimumkravene til WoW er som følger: 800 Mhz, 256MB RAM, GeForce2 eller lignende (32MB RAM) og 4 GB harddiskplass. Om du prøver deg med 400Mhz vil du nok slite ganske heftig, skulle jeg tro. Vil uansett sjekket om jeg hadde nyeste driverene til skjermkort og hovedkort om jeg fikk problemer, før jeg fortsatte å stille spørsmål For å finne ut hva du har inne i PCen din, foreslår jeg at du går til Start-menyen, velger Kjør.../Run... og skriver dxdiag i boksen som kommer opp. Det du da kunne skrevet var hvilken prosessor du hadde, hvor mye minne som holder til i PCen, og hvilket skjermkort som brukes (står under Display). Selv tror jeg at en ny PC blir nødvendig for å komme i gang med World of Warcraft i ditt tilfelle.
MclarenMrcedes Skrevet 16. september 2005 Forfatter Skrevet 16. september 2005 takk det hlap jeg fant ut at jeg hadde en intel pentium lll 500mhz hadde 384 i mb ram fant ikke helt ut hva skjermkort jeg hadde ble litt forvirra
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Altså, med så gammel CPU vil spillet være mer frustrasjon enn glede for deg å spille. For å finne ut hva for skjermkort du har; høyreklikk på My Computer og velg Properties. Stikk så på Hardware-tabben og velg Device Manager. Under Display Adapters vil du finne ut hva for kort du har. Metoden kan variere om du ikke har Windows XP, noe jeg ikke vil tro du har på en såpass gammel maskin.
MclarenMrcedes Skrevet 16. september 2005 Forfatter Skrevet 16. september 2005 lo jeg har faktisk xp men nå gleder jeg meg til å få ny pc :!: :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå