Duqe Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Skjønner ingenting! Se i profilen min så kan Dere se åssen hovedkort jeg har, mitt tidligere msi 655max fikk også oppleve samme problemet, men etter jeg har fått hovedkortet jeg "bruker" fungerte det igjen, men bare noen få måneder. Strømforsyneren er på 300watt har dette noe å si? Mitt msi655max fungerte årevis med 300watt strømforsyneren. Prøvde å starte uten den 4pin kontakten på og da kjørte alle viftene men alt annet er dødt, hva kan det bety? Takk for svar!
Cougst Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 (endret) 300 watt kan bli litt lite, men det kommer jo an hva du har av stæsj ellers i maskina di det. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=377631 Edit: Skulle kanskje ligget under kategorien for hjelp maskina mi funker ikke Endret 14. september 2005 av Cougst
Dr S Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Sjekk dette forumet, så får du en guide for å måle hvor stor PSU du trenger
Npvk_X Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 300w skal være mer enn nok til din maskin.. ta å se over kondensatorene på hovedkortet... alle skal være flate og hele på toppen... om det er noen som er "sprengt" oppover. kan du trygt si det er kaputt.. se også om du ser andre komponenter som ser svidd ut eller har andre unormale tendenser... ingen andre symptomer før systemet døde??
Duqe Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 Maskinen bare slo seg av og etter det ville ingenting paa igjen... Men merkelig at det er samme symptomen med begge hovedkortene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå