eritho Skrevet 28. november 2001 Rapporter Del Skrevet 28. november 2001 Hei, jeg lurer på om dette er riktig Man trenger: 2 nettverkskort. 1 kabel (tp) Og så deler du internett på den ene maskina? Er nybegynner på dette området og skal koble 2 maskiner i nettverk. Den ene har win98 og den andre har winxp. Har 1 nettverkskort fra før men jeg har et spørsmål, tp fra modemet (upc) går til nettverkskortet. Hvor skal jeg ha den andre tp som skal dele forbindelsen? trenger jeg 2 nettverkskort på samme data? hmmm...... Håper noen kan hjelpe... mhv eritho Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 28. november 2001 Rapporter Del Skrevet 28. november 2001 Hvis du ikke skal bruke ruter må du ha 2 nettverkskort i den maskinen du skal dele internett med. Ett nettverkskort er koblet mot modemet, det andre er koblet til den andre pc'en. Du må da huske å benytte krysset tp kabel (hvis du ikke har hub/switch) Lenke til kommentar
Ximo Skrevet 28. november 2001 Rapporter Del Skrevet 28. november 2001 Les denne: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...c=1854&forum=61 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå