Gå til innhold

dvdopptaker med 80 gb harddisk nok?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Når du sier «høy opptakskvalitet», vil det si at kvaliteten på opptaket blir like god som orginalt? Eller blir det kvalitetstap uansett? 20 timer skal holde for meg, det viktigste er kvaliteten...

Lenke til kommentar
Jeg har en, 80 holder i massevis for meg. Men jeg tar aldri vare på noe, tar opp og ser, også sletter jeg det.

 

Hvis du skal ha mye liggende så holder det nok ikke.

Hvor mange timer utgjør 80 gb med bra kvalitet på opptakene?

Jeg har en Philips HDRW720/02 spiller. På laveste kvalitet så er det vel mulig å ta opp 130 timer og på høyeste mener jeg å huske at det er 37 timer. Jeg kan velge mellom syv forskjellige "kvaliteter"

 

Kan jo quote litt fra maskinens speks. så får du litt bedre oversikt over hva jeg mener.

 

M1: 60 minutter, M2: 120 minutter, M2x: 150 minutter, M3: 180 minutter, M4: 240 minutter, M6: 360 minutter, M8: 480 minutter

 

Jeg kjører stort sett på m2x, nå gidder jeg ikke å gå i sjekke i "boka" som fulgte med, men mener å huske at det står at M3 er dvd kvalitet og "høyere" og jeg lurer på om M6 er vhs og høyere...

 

Men det mest geniale med disse spilleren er at det er mulig å begynne å se programmet fra starten før man er ferdig med å ta opp. Genialt med kanaler som har mye reklame. Ta Discovery, Mythbusters er jo et mildt sagt bra program, setter på spilleren når det starter og hvis jeg ta begynner å se etter et kvarter så er jeg så og si ferdig med programmet likt og jeg har hoppet over all reklamen. :w00t:

Lenke til kommentar
Når du sier «høy opptakskvalitet», vil det si at kvaliteten på opptaket blir like god som orginalt? Eller blir det kvalitetstap uansett? 20 timer skal holde for meg, det viktigste er kvaliteten...

Jeg kan ihvertfall ikke se forskjell på original og opptak i medium kvalitet på min LG RH4820V, men det vil kanskje variere fra opptaker til opptaker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...