Dustwave Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 hei, har et problem, jobber med å få til at det vises to quotetegn i et "avsnitt" <pre></pre> tagger.. så vidt som jeg har forstått funker de ikke med 2 forskjellige bakgrunnsbildet i et og samme element? jeg vet at det funker med 2 div'er, men selv synes jeg det er poengløst (for semantikkens skyld) å skrive tomme div'er.. er det noen som har noen forslag? har lagt ved et bilde så dere kan se ønsket resulat takk for hjelpen! /mvh Maximilian
DevN Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Funker vel kun i Safari (og RealPlayer sin leser, tihi) med to bakgrunnsbilder i samme elementet. Man er vel nødt til å bruke et eller flere tomme elementer om man vil ha flere bakgrunnsbilder. Bruker som regel span-elementet til slikt. Kommer vel støtte for flere bakgrunner etter hvert i samme elementet, om jeg ikke er på bærtur?
Steinmann Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Om man ikke bryr seg om IE, og somregel FF kan man bruke :before og :after til å få yttligere div's som bare skal brukes til design <div><:before></:before>content<:after></:after></div>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå