Gå til innhold

Designkonkurranse for prosjekt ALUminous

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen. Jeg har litt problemer med å bestemme meg for en favoritt, kan noen komme med noen fler forslag? Jeg er ute etter minimalisme og delvis avrundede fonter, ta paint-bildet mitt som eksempel (men bokstavene bør helst ikke være oppbygd av streker hvis dere skjønner hva jeg mener...)

Skrevet

Jeg vet fargoth, og nettopp derfor holder jeg logoen så enkel som den er. Er allikevel noe med den fonten jeg ikke liker, hva med å bare avrunde f.eks. øverste venstre hjørne på hver bokstav?

Skrevet

Takk for forslaget cheese_king, men logoen er fortsatt ikke helt etter min smak... Men for all del, ikke gi deg/dere! (Nå kommer det sporenstreks oppdatering i tråden som omhandler prosjektet, beware...)

Skrevet

Hei dere!

Da tror jeg at jeg har funnet noen fonts som virkelig kan passe logoen godt, laster derfor like godt alle 3 opp her så dere kan lage noen forslag basert på de foeskjellige skrifttypene! Gleder meg!

birdman.zip

Skrevet

Du har ingenting å beklage... :) Begynt å fundere litt på hvordan logoen hadde blitt hvis jeg bare tok med omrisset av hl2-logoen, bare den ytterste linjen av det oransje feltet?

Ellers er jeg fortsatt usikker på font. Like federation veldig godt, men den blir liksom litt pinglete i forhold til selve logoen. Nettopp derfor jeg tenkte over det med omrisset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...