lkltol Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Har kontakt med router, både med trådløst og pci-nettverkskort, men kommer ikke ut på nettet. Klarer heller ikke å komme inn i brukergrensesnittet for routeren. Har en annen pc som har trådløs forbindelse, der er alt ok. Noen som har forslag? Kan det være windows som lurer meg på noe vis?
Airborne Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 (endret) sørget for at windows mottar ip'er automatisk? kontrollpanel--> nettverkstilkoblinger--> høyreklikk på (din tilkobling)--> egenskaper--> marker internett-protokoll og trykk egenskaper--> sett alle alternativer til motta automatisk. Min teori på feilen Endret 8. september 2005 av Airborne
lkltol Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 den er satt til automatisk, så det er det ikke
aaandy Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Litt info om type modem, router, oppsett etc. hadde sikkert vært på sin plass.. aaandy
lkltol Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 la in windows på nytt, da får jeg pinget både router og internett. Får likevel ikke brukt www, og heller ikke mail har catch, topcom modem, og d-link 624+. Har forbindelse fra en annen pc, der er alt normalt.
Pengu Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Hva mener du med at du får pinget internett? Får du pinget www.vg.no eller pinger du en IP-adresse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå