petterg Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Kan noen av/bekrefte at Opera 8.02 for windows tar selvmord om man går til denne adressen: ftp://ftp.inr.ac.ru/ip-routing (eller er det bare hos meg det skjer?) Gjelder det også andre versjoner av opera?
RattleBattle Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Jepp, det gjør den. Opera 8.02 for Linux.
petterg Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 Burde vel rapportere som en bug da....
Flovik Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Skjer det samme her hos meg, har version 8.02.
AndyG Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Opplever samme problem her. Versjoninfo følger: Version 8.10 Build 7685 Platform Win32 System Windows XP
Blib Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Opplever samme problem her. Versjoninfo følger: Version 8.10 Build 7685 Platform Win32 System Windows XP Rapporter det nå heller til Opera da
AndyG Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Rapporter det nå heller til Opera da Først og fremst, beklager følgende offtopic post: Trådstarter ber noen bekrefte, og jeg gjør det. Håper ikke det er et problem for deg. Ved å informere om at jeg bruker en nyere versjon prøver jeg å belyse at problemet ikke er fikset i siste beta.
petterg Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 Når man skal bekrefte bugs er det bra å ta med litt sysinfo slik AndyG gjør. Kan jo ta med en ting til - en bug som opera har blitt gjort oppmerksome på, men sliter med å gjenskape er statusen "sending request to..." / "request queued to ...." (avhengig av versjon). Status blir stående i evigheter uten at siden lastes, mens man kan starte en annen browser og få siden med en gang. Jeg opplever dette stadig på hegnar. no. Kan flere gjenskape denne buggen ved å gå på hegnar.no, klikke på en artikkel, gå tilbake, klikke på annen artikkel, ...? I løpet av ca 3-15 artikkler kommer problemet hos meg.
hishadow Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 (endret) Ingen problemer i min Opera 8.02 (7680) på windows xp. Både når siden ikke klarer å opprette ftp forbindelse og når den klarer å opprettet ftp forbindelse. Endret 10. september 2005 av hishadow
AndyG Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Kan flere gjenskape denne buggen ved å gå på hegnar.no, klikke på en artikkel, gå tilbake, klikke på annen artikkel, ...? I løpet av ca 3-15 artikkler kommer problemet hos meg. Ja oppdaget samme problem, etter en 10-15ganger. Ser ut til at det skjer når Opera sender request til server-dk.imrworldwide.com. Samme sysinfo som tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå