Gå til innhold

Merkelig GTA3-frys


yhata

Anbefalte innlegg

Måtte skaffe meg nytt skjermkort for å spille Grand Theft Auto 3, men nå har jeg fått et problem.

PC-en låser seg plutselig, og lyd og skjermbilde forsvinner. Etter dette vil ikke PC-en starte, og diagnose-lysa på HK-et sier at det er noe galt med prosessoren. Men etter en stund (en halvtime, kanskje) går det alikevel, og PC-en virker helt fint igjen.

Dette skjer kun når jeg spiller GTA3, og jeg ser ikke noe annet mønster i det - noen ganger kan jeg spille i flere timer, andre ganger i fem minutt før det skjer.

Maskinen blir ikke for varm, jeg kan spille andre spill uten problemer.

 

HW:

MSI HK - oppdaterte via-drivere og BIOS.

AMD T-Bird 800 mhz prosessor.

MSI GF4 skjermkort - oppdaterte drivere.

 

Virker som om det er kan være en feil med GTA3, men jeg har ikke hørt om andre som har det problemet. Uansett burde ikke et dårlig designa spill kunne sette PC-en helt ut av spill.

Har også prøvd med den nye patchen som er utgitt til GTA3.

Er det noen som vet hva årsaken til dette kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøv å legg inn all lyden på harddisken din. og bruk en nocd fil som du finner på nett.

for det kan jo hende at pcen din sliter litt extra med å lese inn lydsporene på cden. eller at din cdrom lager mye extra varme når den leser lenge.

ellers anbefaler jeg deg å søke på gta3 i hw sitt forum. personlig synes jeg at gta3 er buggete som f... og jeg kjøper ikke det neste spillet, vice city før de fixer treeren.

Lenke til kommentar

Hei

Dette tror jeg er et problem med hovedkortet ditt.kjenn på chipen som sitter ved siden av strøminntaket fra powersupply og inn ihk ditt før og etter heng.denne blir sinnsyk varm når den henger men ellers er den lunken.Brodern har msi hk han har også samme problem.hans maskin må noen ganger stå natta over til og med for å starte opp igjen.samme kode med leds også.

 

Anders

 

[ Denne Melding var redigert av: _+mayhem på 2002-08-12 21:44 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...