Gå til innhold

Epox8 kta3, Athlonxp 1600 1.4GHz, Geforce 3 delux, wd hdd 45


Anbefalte innlegg

Epox8 kta3

Athlonxp 1600 1.4GHz, thermalright med delta black label

Geforce 3 delux

Western Digital hdd 45Gb

Pioneer 16x40x

Sony 10x4x32x

Sound blaster 128

Mosel 2x128 sdr(PC133)

Har prøvd directx 8.0, 8.1 beta eller offisielle direcx...

 

Kjører 98se, via 4.35(el var det 1.35, en noe, i allefal siste version)

Prøvd med 22.50, 22.80, 21.83, 21.85 drivere, nvidia til geforce`n, men det er fremdelse noe som ikke funker. Har prøvd å formatert ca 50 ganger uten å lykkes, det er fremdeles noe galt med skjermkortet mitt. Max Payne, Colin Mc Rae 2, og sånne nye spill funker ikke, da må jeg legge inn driverne først, og restarte, først da funker det, startes maskinen på nytt igjen funker ikke nye spill, driverne må legges inn først så restarte så funker spilla, det er ikke noe problemer i win, ved skrivebordet eller noe, det er bare i noen nye spill, enten er det bare helt svart ellers er det grafikken som er helt ødelagt.

 

Alle her sa jeg bar måtte formatere og legge inn drivere og win osv på nytt, men det funker altså ikke.. Har prøvd xp der funka det, 3dmark 2001 funka heller ikke i 98se. Men det funka i xp, der funka alt, men hadde ellers et annet problem, at i spill så skrudde maskina seg av etter 10 sec, hvis jeg gikk inn i noen menyer... Så derfor prøvde jeg 98se igjen...

Er det noen regel for hva som skal legges inn etter at hdd er formatert og win installert på nytt,

f.eks

1. Via

2. lyd

3.grafikk kort drivere

4. directx

 

Er det f.eks noe sånt som skal følges, har ikke hatt noen prob med geforce 1 kortet jeg hadde før, for en stund siden da jeg bytta, sikkert noen månder nå..

 

Setter sinnsykt stor pris på svar, all hjelp mottas som takk..

 

mvh Torgeir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som veit noe..

Fikk dette i svar på det andre forumet..

From: DANIEL_007 Nov-28 10:35 pm

To: SXXXE83 (2 of 3)

16110.2 in reply to 16110.1

 

prøv å opdater biosen på skjermkortet http://x-bios.3dgames.ru/index.php3?shpage...eference%20BIOS

 

 

og jeg svarte

From: SXXXE83 10:41 am

To: DANIEL_007 unread (3 of 3)

16110.3 in reply to 16110.2

 

Jeg har et ASUS v8200 Geforce 3 Delux kort, hvilken bois version skal jeg velge? og står det under geforce 3, geforce 3 (a),osv?

mvh Torgeir

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...