LOBOS Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 (endret) Hvorfor enkelte IKKE burde bygge/endre sin egen pc. Et lite underholdene bilde. Om du ikke skjønner hva. Så kan du se at dette er et PCI-E kort som er blitt klippet(nederst høyre) for å passe inn i en PCI slott. Noe man selvfølgelig ikke skal gjøre... Endret 7. september 2005 av LOBOS
UAM Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=464978
LOBOS Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=464978 Greit nok. Jeg var muligens ikke først med denne nyheten, men siden jeg ler fortsatt når jeg ser det bildet synes jeg en repost er greit nok
jacoweb Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg håper virkelig ikke at det her er sant? Jeg lo meg stokk i hjel her på skolen nå! Det samme gjorde resten i klassen da jeg leste det her. herregud for en skarping h0h0
minimum payne Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 får lyst til å gråte litt jeg. når jeg ser sånt.
jacoweb Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 får lyst til å gråte litt jeg. når jeg ser sånt. Jeg blir rett å slett redd av hvor mange dumme folk det finnes her ute
Scortech Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 lol.han får kjøpe seg ett nytt G70 og prøve og kutte det litt mindre, kanskje det virker da :!: hehe hvor idiot går det an å bli.totalt skutt i hodet han fyren der.
JammenIkkeLettDaGitt Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Ro ned nervene folkens, åpenbart et lite Photoshop triks! JILDG
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 haha, det finnes noe ute i verden som er dummere enn meg
JammenIkkeLettDaGitt Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Oi oi oi, jeg skulle også bare tilpasse det nye skjermkortet litt... (Tror dere meg nå??) JILDG
LOBOS Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Oi oi oi, jeg skulle også bare tilpasse det nye skjermkortet litt...(Tror dere meg nå??) JILDG Det kan selvfølgelig være fotoshop, men om du leser orginal tråden skal man ikke se helt bortifra at det faktisk ikke er kødd. At dette er mulig å gjør dette med fotoshop er greit nok. Det får du overbevist meg på, men at det ikke finnes så dumme mennekser der ute i internett land, det blir litt vanskligere. http://www.tech-forums.net/showthread.php?...15&pagenumber=1
brsseb Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Skikkelig gjør-det-selv PCI-E->AGP-adapter
JammenIkkeLettDaGitt Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Oi oi oi, jeg skulle også bare tilpasse det nye skjermkortet litt...(Tror dere meg nå??) JILDG Det kan selvfølgelig være fotoshop, men om du leser orginal tråden skal man ikke se helt bortifra at det faktisk ikke er kødd. At dette er mulig å gjør dette med fotoshop er greit nok. Det får du overbevist meg på, men at det ikke finnes så dumme mennekser der ute i internett land, det blir litt vanskligere. http://www.tech-forums.net/showthread.php?...15&pagenumber=1 Jaja, fikk reparert det da......
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg veit ikke jeg.. hvem som er idiot.. Dersom du leser litt mellom linjene i tråden det linkes til her.. og har noen antenner (noe nerder gjerne ikke har).. så vil du skjønne at dette er en helt alminnelig "prank". Men morsomt var det...
Rhulken Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Hmmm skulle ønske jeg hadde mere diskplass..... skulle også ønske jeg hadde flere alternativer hehe
simalarion Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Sikker nevtn hundre ganger Mend dette er jo seff bare KØDD - uten tvil!!
simalarion Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 (endret) ? ÅNEI Å jeg som akkurat sagdet av hele for å få den til å passe i mim ps2! var det bare tull Endret 7. september 2005 av simalarion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå