Gå til innhold

Noen som vet om en bra Shaman build? talentpoints


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Svært mange crappy builds der også.

 

Uansett, litt mer info er å foretrekke. Skal du grinde? Spille i instancer med venner? Være i gruppe hele tiden? Utelukkende PvP/BG?

tja, hadde tenk pvp og instances. Skal være i gruppe hele tiden nesten(spiller sammen med en venn). Noen som vet om hvilken type våpen jeg bør satse på? hva med mace og shield?

Endret av ctv
Skrevet

Kaster meg på denne, men med andre ønsker enn CTV.

Jeg spiller tauren shaman, som regel solo eller i tospann med en priest. Er på en PVE server, og har ingen interesse av PVP... :)

 

Kirikiri

Skrevet

Enhancement opp tom parry for leveling/grinding.

 

22/7/21 (1 til overs som kan settes hvor du vil) er fin for PvP/BG syns jeg. Funker også helt fint i instancer og raiding, men suger til grinding.

Skrevet
tja, hadde tenk pvp og instances. Skal være i gruppe hele tiden nesten(spiller sammen med en venn). Noen som vet om hvilken type våpen jeg bør satse på? hva med mace og shield?

Jeg går, og vil anbefale å gå for 2h så snart som mulig. Du klarer deg utmerket godt uten shield (jeg trente 2h mace-skill på level 34, og stod 5 minutter med en 34 mob uten å ha det minste problem med verken hp eller mana).

 

Windfury + 2h er veien å gå. Plukk opp Corpsemaker i RFK på level 29, så er det duket for massiv skade.

 

Så, i og med at du ikke går for shield, tar du Ancestral knowledge, Thundering strikes og 2h. Vil du gjøre Windfury enda kraftigere, fortsetter du ned enchantment. Personlig ville jeg tatt 4 i Anticipation, da defensen din blir nesten som om du er 2 levels høyere. Deretter 5 i Flurry, så 2 i Improved windfury.

 

Videre er gjerne oppgraderte shocks bra saker.

Skrevet

2H er greit nok, men om du sloss mot PvP / NPC warrios eller rouges trenger du ofte den lille ekstra (doble) armoren skjold gir for ikke å daue når du er stunned av en disse onde klassene.

 

Denne builden her gir deg litt av hvert:

 

Required Talent Points: 50

Elemental Talents - 11 points

 

Concussion - rank 5/5

Convection - rank 5/5

Elemental Focus - rank 1/1

 

 

Enhancement Talents - 24 points

 

Ancestral Knowledge - rank 5/5

Thundering Strikes - rank 5/5

Improved Ghost Wolf - rank 2/2

Improved Lightning Shield - rank 3/3

Two-Handed Axes and Maces - rank 1/1

Flurry - rank 5/5

Parry - rank 1/1

Improved Windfury Weapon - rank 2/2

 

 

Restoration Talents - 15 points

 

Tidal Focus - rank 5/5

Totemic Focus - rank 5/5

Improved Lesser Healing Wave - rank 5/5

 

(1 poeng til overs, vet ikke hvelt hvor jeg skal putte det men). Hele builden går ut på at man skal melee-critte mest mulig, samt spare mest mulig på mana...

 

Mener fremdeles at Ancestral Knowledge er bedre enn Shield Spec, selv om man spiller mye med skjold.

Skrevet

Min planlagte build: Er lvl 30 atm..

 

Class: Shaman

Level: 60

 

 

Elemental Combat Talents (5 points)

 

# Concussion - 5/5 points

Increases the damage done by your Shock spells by 5%.

 

 

 

Enhancement Talents (24 points)

 

# Ancestral Knowledge - 5/5 points

Increases your maximum Mana by 5%.

 

# Thundering Strikes - 5/5 points

Improves your chance to get a critical strike with your weapon attacks by 5%.

 

# Improved Stoneskin Totem - 3/3 points

Increases the amount of damage absorbed by your Stoneskin Totem by 20%.

 

# Improved Ghost Wolf - 2/2 points

Reduces the cast time of your Ghost Wolf spell by 2 second.

 

# Two-Handed Axes and Maces - 1/1 point

Allows you to use Two-Handed Axes and Two-Handed Maces.

 

# Flurry - 5/5 points

Increases your attack speed by 30% for your next 3 swings after dealing a critical strike.

 

# Improved Windfury Weapon - 2/2 points

Increases the Attack Power bonus of your Windfury Weapon effect by 22%.

 

# Parry - 1/1 point

Gives a chance to parry enemy melee attacks.

 

 

 

Restoration Talents (22 points)

 

# Tidal Focus - 5/5 points

Reduces the Mana cost of your healing spells by 5%.

 

# Totemic Focus - 5/5 points

Reduces the Mana cost of your totems by 10%.

 

# Combat Endurance - 1/1 point

Allows 10% of your Health regeneration to work while in combat.

 

# Improved Lesser Healing Wave - 5/5 points

Gives you a 75% chance to avoid interruption caused by damage while casting Lesser Healing Wave.

 

# Tidal Mastery - 5/5 points

Increases the critical effect chance of your healing and lightning spells by 5%.

 

# Nature's Swiftness - 1/1 point

When activated, your next Nature spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.

 

 

Funker fett med både 2H og Shield

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...