royale Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Noen som vet om en bra Shaman build? (talentpoints)
Pug Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 http://wowvault.ign.com/View.php?view=Temp...s&sort_dir=desc Her har du en liste over en god del builds
Jørgen Sørheim Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Svært mange crappy builds der også. Uansett, litt mer info er å foretrekke. Skal du grinde? Spille i instancer med venner? Være i gruppe hele tiden? Utelukkende PvP/BG?
royale Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 (endret) Svært mange crappy builds der også. Uansett, litt mer info er å foretrekke. Skal du grinde? Spille i instancer med venner? Være i gruppe hele tiden? Utelukkende PvP/BG? tja, hadde tenk pvp og instances. Skal være i gruppe hele tiden nesten(spiller sammen med en venn). Noen som vet om hvilken type våpen jeg bør satse på? hva med mace og shield? Endret 6. september 2005 av ctv
Kirikiri Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Kaster meg på denne, men med andre ønsker enn CTV. Jeg spiller tauren shaman, som regel solo eller i tospann med en priest. Er på en PVE server, og har ingen interesse av PVP... Kirikiri
NightKeeper Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jeg kjører Enhancement build atm med 2H Corpsemaker, nettopp fått WF og har satt poeng helt opp til Improved WF Wep.
purpledonkey Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Enhancement opp tom parry for leveling/grinding. 22/7/21 (1 til overs som kan settes hvor du vil) er fin for PvP/BG syns jeg. Funker også helt fint i instancer og raiding, men suger til grinding.
Jørgen Sørheim Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 tja, hadde tenk pvp og instances. Skal være i gruppe hele tiden nesten(spiller sammen med en venn). Noen som vet om hvilken type våpen jeg bør satse på? hva med mace og shield? Jeg går, og vil anbefale å gå for 2h så snart som mulig. Du klarer deg utmerket godt uten shield (jeg trente 2h mace-skill på level 34, og stod 5 minutter med en 34 mob uten å ha det minste problem med verken hp eller mana). Windfury + 2h er veien å gå. Plukk opp Corpsemaker i RFK på level 29, så er det duket for massiv skade. Så, i og med at du ikke går for shield, tar du Ancestral knowledge, Thundering strikes og 2h. Vil du gjøre Windfury enda kraftigere, fortsetter du ned enchantment. Personlig ville jeg tatt 4 i Anticipation, da defensen din blir nesten som om du er 2 levels høyere. Deretter 5 i Flurry, så 2 i Improved windfury. Videre er gjerne oppgraderte shocks bra saker.
Misantropen Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 2H er greit nok, men om du sloss mot PvP / NPC warrios eller rouges trenger du ofte den lille ekstra (doble) armoren skjold gir for ikke å daue når du er stunned av en disse onde klassene. Denne builden her gir deg litt av hvert: Required Talent Points: 50 Elemental Talents - 11 points Concussion - rank 5/5 Convection - rank 5/5 Elemental Focus - rank 1/1 Enhancement Talents - 24 points Ancestral Knowledge - rank 5/5 Thundering Strikes - rank 5/5 Improved Ghost Wolf - rank 2/2 Improved Lightning Shield - rank 3/3 Two-Handed Axes and Maces - rank 1/1 Flurry - rank 5/5 Parry - rank 1/1 Improved Windfury Weapon - rank 2/2 Restoration Talents - 15 points Tidal Focus - rank 5/5 Totemic Focus - rank 5/5 Improved Lesser Healing Wave - rank 5/5 (1 poeng til overs, vet ikke hvelt hvor jeg skal putte det men). Hele builden går ut på at man skal melee-critte mest mulig, samt spare mest mulig på mana... Mener fremdeles at Ancestral Knowledge er bedre enn Shield Spec, selv om man spiller mye med skjold.
NightKeeper Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Min planlagte build: Er lvl 30 atm.. Class: Shaman Level: 60 Elemental Combat Talents (5 points) # Concussion - 5/5 points Increases the damage done by your Shock spells by 5%. Enhancement Talents (24 points) # Ancestral Knowledge - 5/5 points Increases your maximum Mana by 5%. # Thundering Strikes - 5/5 points Improves your chance to get a critical strike with your weapon attacks by 5%. # Improved Stoneskin Totem - 3/3 points Increases the amount of damage absorbed by your Stoneskin Totem by 20%. # Improved Ghost Wolf - 2/2 points Reduces the cast time of your Ghost Wolf spell by 2 second. # Two-Handed Axes and Maces - 1/1 point Allows you to use Two-Handed Axes and Two-Handed Maces. # Flurry - 5/5 points Increases your attack speed by 30% for your next 3 swings after dealing a critical strike. # Improved Windfury Weapon - 2/2 points Increases the Attack Power bonus of your Windfury Weapon effect by 22%. # Parry - 1/1 point Gives a chance to parry enemy melee attacks. Restoration Talents (22 points) # Tidal Focus - 5/5 points Reduces the Mana cost of your healing spells by 5%. # Totemic Focus - 5/5 points Reduces the Mana cost of your totems by 10%. # Combat Endurance - 1/1 point Allows 10% of your Health regeneration to work while in combat. # Improved Lesser Healing Wave - 5/5 points Gives you a 75% chance to avoid interruption caused by damage while casting Lesser Healing Wave. # Tidal Mastery - 5/5 points Increases the critical effect chance of your healing and lightning spells by 5%. # Nature's Swiftness - 1/1 point When activated, your next Nature spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell. Funker fett med både 2H og Shield
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå