kekky Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Hei .. for 3 dager siden fikk jeg min amd54 3500+ je har et MSI K8N NEO4-F hoved kort med 1 gig med apacer value ram og et gainward 6600gt 256 mb skjermkort saken er det at det programmet som følger med i bundlen til msi , viser at cpuen er 1 ghz samme med source .. står at cpu er 1 ghz .... jeg har prøvd å disable cool'n'quiet men ikke noe forskjell noen som vet hva som går an å gjøre ?
tørrfisk Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Oppdater Biosen? Du har bumpet tråden 24 timer før det er tillatt forresten
carl-kr. Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Hei .. for 3 dager siden fikk jeg min amd54 3500+ je har et MSI K8N NEO4-F hoved kort med 1 gig med apacer value ram og et gainward 6600gt 256 mb skjermkort saken er det at det programmet som følger med i bundlen til msi , viser at cpuen er 1 ghz samme med source .. står at cpu er 1 ghz .... jeg har prøvd å disable cool'n'quiet men ikke noe forskjell noen som vet hva som går an å gjøre ? har samme cpu og samme problem?
detvarvondtdet Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Hei .. for 3 dager siden fikk jeg min amd54 3500+ je har et MSI K8N NEO4-F hoved kort med 1 gig med apacer value ram og et gainward 6600gt 256 mb skjermkort saken er det at det programmet som følger med i bundlen til msi , viser at cpuen er 1 ghz samme med source .. står at cpu er 1 ghz .... jeg har prøvd å disable cool'n'quiet men ikke noe forskjell noen som vet hva som går an å gjøre ? har samme cpu og samme problem? Har samme hk og cpu men ikke det problemet. Fant dere noen løsning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå