Gå til innhold

Venter på Samsung D600, fler som meg?


Rayban

Anbefalte innlegg

Har hatt E700 i snart to år nå, som er det lengste jeg noengang har hatt en og samme telefon (!). Derfor er planen å skaffe ny mobil ganske fort, og jeg har mer eller mindre bestemt meg for at min neste telefon blir Samsung D600. Såvidt jeg vet skal den komme rundt midten av Oktober. Men da lurer jeg på, kommer det noen andre telefoner snart som er bedre enn D600? Har ikke fulgt med sååå nøye på mobilfronten den siste tiden, men dersom noen vet om noen kanon-telefoner som er rett rundt hjørnet og kan måle seg med/overgå D600 vil jeg gjerne vite om det er verdt å vente på noen av disse i stedet.

 

Det som frister mest ved D600 er den overlegne oppløsningen på displayet (320x240 pixler). Det mest optimale ville vel egentlig vært om det kom en klapp-telefon i omtrent samme størrelse som E700 som også hadde 320x240 pixlers oppløsning, men ligger kanskje litt lenger fram i tid? Kan ikke komme på noen modeller jeg har hørt om ihvertfall, men det er sikkert mange av dere som har bedre oversikt enn meg.

 

-Evt. noen som har noen grunner til at jeg IKKE burde kjøpe D600 så bare kom med det også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som frister mest ved D600 er den overlegne oppløsningen på displayet (320x240 pixler). Det mest optimale ville vel egentlig vært om det kom en klapp-telefon i omtrent samme størrelse som E700 som også hadde 320x240 pixlers oppløsning, men ligger kanskje litt lenger fram i tid? Kan ikke komme på noen modeller jeg har hørt om ihvertfall, men det er sikkert mange av dere som har bedre oversikt enn meg.

Har hørt at samsung z700 snart skal lanseres. skjermen har 240x320 pixlers oppløsning, et kamera på hele 3 megapixels oppløsning, mp3, minnekort, 3g osv. mener jeg har hørt at den skal lanseres i oktober-november.

Lenke til kommentar

Stemmer det, glemte å nevne den. Har sett bilder av den, og dessverre synes jeg den ser litt vel klumpete ut. Ihvertfall til å være en Samsung. Muligens ser den bedre ut "live" enn på bilder, får kanskje vurdere denne også. Men er redd en blir en del dyrere enn D600, så da er den nok ikke så aktuell.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf
Etter hva jeg har sett, ligger denne telefonen i butikkene rundt midten/slutten av oktober til en pris av omtrent 4500,-. Stemmer det?

Den vil nok ligge like under 4000,- på nett, så min plan er å benytte meg av prisgarantien på Lefdal. Jeg regner med den vil ligge på 4500,- der og da vil den etter prisgarantien ende på ca 3600,- som er en helt overkommelig pris for en splitter ny modell, synes jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har halvveis planlagt å kjøpe meg en D600 etterhvert selv. Men har blitt så glad i symbian-systemet nå at jeg ikke er 100% sikker ennå. Har lagt merke til at hver gang det dukker opp en ny telefon som "alle" vil ha, så pleier det å komme ganske mange klage-innlegg om disse telefonene i en måneds tid etter lanseringene.

 

Hvis jeg kjøper kommer det ikke til å bli den første uka den er i butikkene. Venter litt for å se hva de andre på forumet her har å pirke på av feil med den. Har inntrykket av at Samsung telefoner ofte har mange dumme mangler og tullefeil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...