RastaXP Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 God dag. Jeg var en av de heldige å fikk en gratis Opera lisens under jubileumet. Jeg liker Opera bra jeg, men det jeg ikke liker er: Hver gang jeg logger på mailen min, kan ikke Opera huske mailadressen min automatisk slik som i Firefox. Jeg vil helst ikke la den huske på passordet mitt, men mailadressen min kunne den da huske på. Hvordan fikser jeg det? Fant ikke noe i Preferences.
Manx Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Se etter wand, til høyre for general under preferences så kan du legge inn mail adresse der i tillegg til en del annet.
RastaXP Skrevet 1. september 2005 Forfatter Skrevet 1. september 2005 (endret) Takk. Må bare si opera er virkelig smooth i forhold til firefox sitt hakkete system. Endret 1. september 2005 av lord_vivec9
Manx Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Opera er tingen Firefox hakkete system? Har ikke teste firefox så mye så det vet jeg ikke noe om for å være helt ærlig...
RastaXP Skrevet 1. september 2005 Forfatter Skrevet 1. september 2005 (endret) Syns bare Opera blar så smooth nedover når man scroller. Samme "smoothe" effekten kommer når du loader sider på opera. På Firefox derimot blinker sidene, tekst popper opp, osv mens du loader. Opera har dessuten et mer mykt grensesnitt. Endret 1. september 2005 av lord_vivec9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå