Gå til innhold

Krol Blade - Enchant og talent for en rogue


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har blitt den heldige eier av Krol Blade, tidligere har jeg vært så og si en rein dagger rogue, (med Heartseeker MH og shadowblade OH) litt usikker på oppsett av talenter da jeg primert er en BS rouge når jeg spiller med en/party med flink tank, mens bruker sverdet når dette ikke er tilfelle. Prøvd å sette opp talentene slik at jeg gjør mest mulig dmg, forsåvidt fornøyd med oppsettet, men ser veldig få rogues med lignende oppsett.

 

finner mine talenter her

 

I tillegg har jeg enchantet Krol Blade og Heartseeker med +15 agi og shadowblade'et med Crusader. Er enchanter med crusader enchanten selv, så denne koster meg lite (annet en å farme orb'er :)

 

Sikkert mange forskjellige meninger om crusader/+15 agi - men da jeg kombinerer stormshroud og devilsaur settet (som gir +hit + crit og AP) har jeg veldig lite agility.

 

Håper med denne posten å kunne få gode tips fra erfarne sword rogue's :) (både på talent og bruk av enchant) ikke "dissing" for ubrukelig talent oppsett :)

 

mvh

shadowplay

 

http://wow.allakhazam.com/profile.html?342042

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For talents som er nesten like:

 

Hvis du skal ha krol blade i main hand, så er mitt talent build ganske bra syns jeg, skjekk roguen

 

Edit:

 

ikke så mye stunlocking men er sykt bra mot warriors faktisk. :blush: litt dårligere mot mages da ;) , men jeg digger disse talentene.

 

ser du har ganske likt oppsett, men har du tenkt til å bruke weapon swap mod ( sånn som bytter wåpen automatisk) for åpning med ambush og gå over til sinister?

 

blir nerfa i patch 1.7 med 1 sek cooldown på å bytte våpen :(

Endret av Amd_Barton
Lenke til kommentar

Jeg har en ass combat build til min rogue. Hugser ikke detaljene nå, men i combat har jeg ned til riposte med presicion. Resten står i Ass. Dvs ned til coldblod. Da får man og litt bedre poisons. som jo er veldig viktig.

 

Når det gjelder enchants, så har jeg crusaider på krol og agi på shadowblade. syns dette funker bra for meg.

Lenke til kommentar
Jeg har en ass combat build til min rogue. Hugser ikke detaljene nå, men i combat har jeg ned til riposte med presicion. Resten står i Ass. Dvs ned til coldblod. Da får man og litt bedre poisons. som jo er veldig viktig.

 

Når det gjelder enchants, så har jeg crusaider på krol og agi på shadowblade. syns dette funker bra for meg.

Litt bedre poisons er unyttig imho.

 

Den beste builden om du spiller mest PvE og skal bruke swords er antagelig 20/31/0. Men siden du bare bruker sword i MH får du ikke like mye ut av Sword spec som du ville fått med 2x Swords, så du bør kanskje tenke på å skaffe deg Dal'Rend off-handen istedet for Shadowblade. Den er ikke så vanskelig å skaffe seg. Jeg ville droppa Imp. Backstab og heller satt de tre pointene i Imp. S&D, fordi S&D er en av de viktigste, om ikke det viktigste finishing movet i PvE, og med den nye patchen blir det mye verre å skifte fra sword til dagger midt i en kamp.

 

I PvP derimot mener jeg at daggers er best, du har en veldig mye høyere burst damage med daggers i forhold til swords, så om du PvP'er mye, ville jeg kanskje gått tilbake til daggers.

 

Jeg bruker nå 2x maces (Mass of McGowan/Cruel Hand of Timmy), men med det samme jeg får tak i Dal'Rend MH skal jeg respecce til sword spec, med 20/31/0. Bruker nå 17/33/0, der de 2 ekstra pointene i combat er satt til Imp. kick, noe jeg angrer på nå. Er mye bedre med flere sekunder på S&D i forhold til 2sec silence, PvE-wise i det minste.

 

I tillegg har jeg enchantet Krol Blade og Heartseeker med +15 agi og shadowblade'et med Crusader.

 

Hvorfor Crusader i OH btw? OH proccer mindre enn MH. (og nei, speed spiller ingen som helst rolle ang. proc, i hvert fall på crusader)

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Jeg har en ass combat build til min rogue. Hugser ikke detaljene nå, men i combat har jeg ned til riposte med presicion. Resten står i Ass. Dvs ned til coldblod. Da får man og litt bedre poisons. som jo er veldig viktig.

 

Når det gjelder enchants, så har jeg crusaider på krol og agi på shadowblade. syns dette funker bra for meg.

hva er egentlig crusaider? finnes det +dps enchants?

 

swordrogue ftw ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...