Gå til innhold

BF2s største statpadder busted?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen har sjekket leaderboarden i BF2 i ny og ne har de kanskje lagt merke til at en "eXp.ElekTriC" har ligget på topp i lang lang tid.

Nå derimot ser det ut til at han ikke har så mange poeng lenger:

http://bf2s.co.uk/player.php?pid=eXp.ElekTriC

Er dette en følge av at visse statpaddingservere har blitt stengt i det siste? :lol:

Han skal hvertfall slite for å komme seg opp til 100.000+poeng igjen på ærlig måte. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er statpadding?

Statpadding: Når man spiller på servere (og gjerne utnytter spesifikke metoder) for kun å få høyere poengsum/score.

Feks. ved vanlig spilling kan man feks, oppnå ca. 100 poeng på en virkelig bra runde dersom man har flaks, mens med statpadding/exploiting kan man i praksis oppnå mange ganger mer, alt avhengig av hvor omfattende statpaddingen/exploiten er. I denne tråden står det også litt om én måte å statpadde: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=463518&hl=

Skrevet
Hvis noen har sjekket leaderboarden i BF2 i ny og ne har de kanskje lagt merke til at en "eXp.ElekTriC" har ligget på topp i lang lang tid.

Nå derimot ser det ut til at han ikke har så mange poeng lenger:

http://bf2s.co.uk/player.php?pid=eXp.ElekTriC

Er dette en følge av at visse statpaddingservere har blitt stengt i det siste? :lol:

Han skal hvertfall slite for å komme seg opp til 100.000+poeng igjen på ærlig måte. ;)

Hva skal man si til dette...?

BURN!!!!!!!! :!:

Skrevet (endret)

Bra at de tar disse folka. Jeg har aldri kunnet forstå hvordan man har kunnet oppnå så høye scores på samme tid som vi vanlig dødelige. Det er OK at noen alltid vil være bedre enn andre, men det får jo være måte på .........og de som gidder å spille 10 timer om dag må værsegod få gjøre det, men å oppnå 50-70000 poeng siden midten av juni synes jeg er helt "unbelieveable". Jeg har fått 10.000 poeng siden 13. juni, og har ifølge BFHQ spilt ca 1,4 timer hver dag. De som da har 7 ganger så mange poeng må da enten ha spilt 8-9 timer pr, dag, eller være mer enn dobbelt så god ute der - og det har jeg vanskelig for å tro. Helt greit med at det er forskjell på en noob og en som har spilt i 2,5 måned, men dog...

Jeg har sett uttalelser om at folk har skaffet seg en 3-4000 poeng på et par dager.....! Hvordan det er mulig klarer jeg ikke å fatte - ihvertfall ikke hvis vedkommende spiller helt ordinært.

Endret av Rayline TWB
Skrevet

han exp. electric har jo spillt veldig lenge da....Men en plass går grensa.... håper alle statpassere mister de poengene de har fått på den måten :D

Skrevet (endret)

Hehehe - men han er nok god også. For klikker dere på linken i post 1 her oppe, så ser dere at han allerede på ett døgn (posten ble laget 1. sept.) har skaffet seg halvparten av badgene, 3 ribbons og allerede 9 gull og 7 sølv og 546 kills - så han er neppe noen noob heller.........:-)

Endret av Rayline TWB
Skrevet

Tror iallefall exp.elektric skal slite hardt med å komme seg opp som nummer en igjen iallefall.. :!:

Wooo! Jeg har bedre stats enn elektric, jeg er ranket som 26000 og noe..hehe :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...