Gå til innhold

Overføring av bilder fra kamera til mp3-spiller


Anbefalte innlegg

Jeg driver å kikker etter både et nytt digitalkamera og en ny mp3 spiller, og lurer litt på denne problemstillingen. skal nemlig litt ut å reise, og ser for meg at det hadde vært veldig praktisk å kunne dumpe bilder til mp3 spilleren når minnekortet blir fullt.

 

noen som har kjennskap til dette/prøvd det ut med diverse spillere?

 

vurderer sterkt Creative Zen Touch 20/40 gig da jeg ser at dette er den rimeligste og samtidig ikke helt utdaterte spilleren for tiden...noen som har prøvd/vet om det er mulig å overføre bilder fra for eksempel Canon S2IS eller Panasonic FZ5 til denne?

 

EDIT:Ser nå etter å ha gått litt nøyere gjennom dette forumet at denne problemstillingen har vært diskutert i flere omganger tidligere :blush: , men lurer likevel på om noen vet om det ville vært mulig å bruke en adapter som for eksempel en av disse ? :)

Endret av ems05
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har prøvd det med eit olympys mju 300 og ipod photo. Funka fint det, går ikkje utruleg fort, og dreg ein del straum, men ingen problem med det. Ipodden funkar med MANGE kamera, så det kan vere eit tips frå mi side. Har ikkje prøvd noko anna, så det kan eg ikkje uttale meg om.

Lenke til kommentar

takk for svar sevald, men jeg tiltrekkes i stor grad av prisen på zen touch ;) , og har inntrykk av at ipod er et hakk dyrere i tillegg til at jeg har lest mye skryt av lydkvalitet og batterilevetid på creativen...

 

jeg bare håper noen kan bekrefte mitt håp om at overføring fra kamera til zen touch er mulig! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...