Gå til innhold

Dell - fil som er ødelagt : HJELP!


Gisle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg laster ned filen : AD_A17.EXE fra http://support.euro.dell.com/no/no/filelib...T_8100&m=l&p=25 , finner jeg at denne filen ikke lar seg pakke ut på skikkelig vis! Er det meg eller har andre feil på denne òg? Jeg får altså ikke Access Direct-knappene til å virke uten dette programmet i Windows XP.

Maskina mi er en Dell Inspiron 8100. Noen?

 

Feil-infoet er : CRC failed in _USER1.cab. File is broken.

 

[ Denne Melding var redigert av: Gisle på 2002-08-10 21:24 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...

 

Har du prøvd å maile dette spørsmålet til [email protected]? Mulig de kan hjelpe.

 

Hva med support i USA (På Dell.com) har du sjekket om filen er tilgjengelig der?

 

(Fant forresten ikke filen på linken du sendte...)

Skrevet

Har sendt spørsmålet mitt til dem, vi får se hva de svarer. (P.S. Linken funker den altså, fila ligger øverst på lista)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...