joiki Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Planen er at jeg har lyst til å spille BF2, Er litt grønn når det gjelder å oppgradere. Tror jeg trenger å oppgradere skjermkortet og ram Har i dag en Dell dimensjon 8200, p4. 2,2ghz. Ram: 2*128mb rdram 64mb ddr nvidaia geforce4 ti4200. Hvilket skjermkort/ram passer min maskin, er det lett å skifte det?
Laserlasse Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Du bør bytte ut RAM'en med 2x512mb brikker. Hva slags RAM brikker du kan bruke, er jeg litt usikker på, men det bør stå i dokumentasjonen til maskinen din (hovedkortet). Sikkert noen her som kan svare deg på hva du skal ha Antar at du har en AGP buss for grafikkort, så du trenger et AGP kort. Radeon X800 i en eller annen variant burde være et kort som er mer enn bra nok til BF2. Både RAM og skjermkort er forsåvidt ganske lett å skifte, men det kan kanskje være greit å ha med seg noen som har gjort det før første gangen du gjør det, spesielt ram'en. Det er egentlig ikke så vanskelig, men det kan være greit å ha noen å støtte seg til, hvis det er mulig Skjermkortet er som regel utrolig lett å skifte. Du skrur løs det gamle, løsner det forsiktig fra hovedkortet, plugger i det nye og skrur det fast. Ikke noe hokus pokus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå