jalleks Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 E730 er en meget fin telefon. Men den har et par småting, som ihvertfall jeg irriterer meg over. Blant annet at man ikke kan ha ringing og vibrering samtidig, om man ikke velger en spesiell ringetone type. Stor bokstav etter punktum har den heller ikke, noe som jeg hvertfall synes er irriterende. E730 mangler også støtte for minnekort. Har testet begge selv, og K750 vant valget mitt ihvertfall. Du får med mye på kjøpet og dette er telefonen som klart gir mest for pengene! Men valget er ditt. Lykke til...
Juukamen Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Supper med en E730 personlig, kjøpte den KUN fordi at jeg ville ha en klapptelefon, vurderte Z500 imot E730 og E730 vant pgs. den var litt mere digg og gumiert. T9 ordboken ER irriterende, men du merker den ikke dersom at du klarer og holde fingrene dine UNNA den knappen som velger den, det klarer jeg helt perfekt og er bare fryd og gammen. Punktum, jeg er VANT med og bruke shift knappen på PC, og SHIFT knappen på E730 er MEGET lett og treffe, du må være temmelig drita om du IKKE treffer den. Minnekort, hva skal du med mere minne, skaff den en MP3 spiller eller W800i, E730 HAR 91 MB minne, holder til rundt 15 MP3 sanger hos meg. Stikk fingern i jorda, og tenk hva du virkelig vil ha. Jeg tok E730 pga design og ingenting annet, VILLE ha en klapp telefon og er strålende fornøya, enkle menyer også. Har hatt Nokia ellers hele tiden, men begynner og regne meg selv som en Samsungmann nå. Men, kjøper du en E730, prøv og skaff noen ekstra batterier også, E730 har elending kapasitet, jeg er vant med op lagge en gang i uka på mine gamle nokia mobiler, nå ladder jeg minst 4 ganger i uka. E730 og SE K750i ER gode telefoner, men hvem har hatt mest problemer ? Samsung har bugs men K750 er mest sendt inn til reprasjon.
thescientist Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 om dette skulle være til en hjelp i det hele tatt vet ikke jeg, men det får du bestemme. Hadde en Nokia 6260, på kameraet der var det små prikker nesten som snøstorm, da jeg tok bildet var de fortsatt der men den kunne ringe og vibrere. Den hadde ikke utvendig skjerm det som e730 har. E730 kan ta bilder mens mobilen i lukket stand. Noe som er fett, 6260en hadde minnekort(stor plass) Sånn kan jeg fortsette i evigheter, du må nesten se selv eller spørre noen i butikken fordi mange her sier oftest at den mobilen de har er best selv er jeg skyldig. Ellers så venter du til XCute DV2 kommer på salg i Norge, bare et tips.
pologutt Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Funksjoner: k750i (min er på sørvis for 2. gang på tre uker.....) Design: e730 (k750i?) Batteri: k750i Valget er ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå