233995 Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Jeg har to bærbare, en med integrert trådløst-kort og en med eksternt pcmcia kort. Jeg har en trådløs router som ikke står langt unna. Høyt signalnivå på begge pc`ene. Men den pc`en med eksternt trådløskort er meget ustabil, internett faller ut hele tiden, er inne fra 30 sek til 1 min, så faller jeg ut. Den andre pc`en er stabil hele tiden, faller aldri ut. Noen som vet hva som kan være årsaken?
Dimm Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 hadde samme problem med mitt nettverk hjemme.. løsningen var å laste ned nyeste driverene til kortet og ikke bruke windows zero configuration til å finne og koble seg på nettverkene
233995 Skrevet 29. august 2005 Forfatter Skrevet 29. august 2005 (endret) hadde samme problem med mitt nettverk hjemme..løsningen var å laste ned nyeste driverene til kortet og ikke bruke windows zero configuration til å finne og koble seg på nettverkene Nye drivere er installert, men skal prøve å slå av den windows zero configuration Endret 29. august 2005 av 233995
Dimm Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 det fungerte bare i kombinasjon meg et annet program til å finne og koble til trådløse nettverk.. f.eks netstumbler eller noe program produsenten har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå