Netro Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Jeg har en pc, og to mac'er som er koblet sammen i et nettverk. Pc'en er koblet til med kabel, mens mac'ene er koblet til trådløst. Problemet mitt er, at jeg mister forbindelsen med d-linken støtt og stadig med alle maskinene. Er det noen innstillinger i d-linken jeg kan endre på for å forbedre forbindelsen slik at jeg ikke mister den så ofte? Jeg bruker en D-link DI 614+ På forhånd takk!
MorePower Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Oppgrader til siste driver av nettverkskortene du bruker og siste firmware til 614+. Gå inn i konfigurasjon og sjekk om sendestyrke står på maks. Har samme router, faller aldri ut.
Netro Skrevet 27. august 2005 Forfatter Skrevet 27. august 2005 Ok, hvor endrer jeg på sendestyrken da? Har oppdatert firmwaren.
MorePower Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Ok, hvor endrer jeg på sendestyrken da? Advanced-->Performance-->Antenna transmit power Er mulig den står på 100% som default. Og vil vel stå på det når du har endret firmware.
Netro Skrevet 27. august 2005 Forfatter Skrevet 27. august 2005 Ok, hvor endrer jeg på sendestyrken da? Advanced-->Performance-->Antenna transmit power Er mulig den står på 100% som default. Og vil vel stå på det når du har endret firmware. Ja, ok. Den stå på fullt. Takk skal du ha!
pologutt Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Du kan alltids kjøpe deg en forsterker viss det er en viss avstand mellom ruteren og kortene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå