Cyclops24 Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Noen av dere som har DIIIIGERE artifats i Battle For Middle Earth? blir bare søppel på skjermen etter ei stund, og det flimrer Og/eller andre spill. fex Dungeon Siege 2. Det kommer og går. varer vell kansje et minutt. også er det helt fint et minutt også kommer det igjen. Skulle tru det er varme problemer, men Fex half life 2, Doom 3 og Vampire the masquerade bloodlines funker perfekt. noen som aner hva problemet kan skyldes? System: Whitebox CL 4.5 bærbar(slepbar) P4 3.2mhz 512mb DDR ram radeon 9700 mobile Grafikk kort driver: DNA v4.1.5.7 (har også prøvd Omega drivere, orginale ati funker ikke på mobile) Skal også nevnes at det kommer små artifacts på desktoppen etter jeg har quitta spellet. Legger ved et screenshot av hvordan det ser ut.
Uin Viel Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Jeg vil tro det har noe med skjermkortet ditt å gjøre, men hva vet jeg ikke.. Har du overklokket det?
figure_02 Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Har du de nyeste driverne til skjermkortet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå