josteinsen Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Noen tips til ett billig G kort (pcmcia) som har bra linux og windows støtte?
la7dfa Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 (endret) Slettet Endret 24. august 2005 av la7dfa
escariot Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 (endret) Heisann Jeg ville nok ikke puttet denne tråden her, men under Programvare\Linux, så vurder om du vil flytte denne/opprette en til. Jeg ville tatt en titt på D-Link DWL-G650M. Produsentens varenummer er her DWL-630, og DWL-630 kan du lese om på compatibility_list [MadWiki]. Se også her, dedek.org. Ikke ta dette for god fisk, men det er iallefall en start. BTW: kortet koster 350, så det skulle ikke være så gæærnt. mvh Escariot BTW: Dette kortet vet jeg fungerer (har det selv), og blir blant annet funnet av Suse 9.2/9.3 3Com CRWE154G72. Tror dette også er via MadWifi, men er ikke sikker. Mener også at det blir funnet av Ubuntu 5.04 (Hoary) under install, men husker ikke helt. Endret 25. august 2005 av escariot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå