Goscinny Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Hei! Jeg er ny innen Desktop-modding, men etter å ha søkt litt på forumet oppdaget jeg at det ikke eksisterte en egen Samurize-tråd (correct me if I'm wrong). Dette kunne ikke fortsettem så jeg starter herved "Den store Samurize-tråden". Her kan du poste ønsker etter såkalte "configs", eller komme med andre Samurize-spørsmål. Lykke til! BTW: Ville vært veldig greit om noen kunne si ifra om en liknendes tråd eksisterte.
Goscinny Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 Da får jeg starte: Noen som har en config slik at man kan se nyhetsoverskrifter i et pent lite vindu?
Ueland Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Hei! Jeg er ny innen Desktop-modding, men etter å ha søkt litt på forumet oppdaget jeg at det ikke eksisterte en egen Samurize-tråd (correct me if I'm wrong). Dette kunne ikke fortsettem så jeg starter herved "Den store Samurize-tråden". Her kan du poste ønsker etter såkalte "configs", eller komme med andre Samurize-spørsmål. Lykke til! Og jeg stenger tråden grunnet dårlig bruk av emnefeltet, henviser til retningslinjene ang bruk av emnefelt.
Anbefalte innlegg