Mr.SS Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Hei! Jeg har en 3700+ san diego. Jeg har prøvd å overklokke den, men med en gang den er det minste overklokket så henger windows seg. Det er ikke temparaturen siden den er 25-30 idle. Systemet er som følger: Msi K8n Platinum 1024 PQI 2-2-2-5 3200ram 350watt Fortron Source Gainward GS 6800gt Er det rammen som gjør det eller er det strømforsyningen? mvh Sigurd
Cougst Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Husket å sette ned multipliern til hypertransporten i bios? og sette på agp/pci låsen? Er maskina stabil uklokket?
Mr.SS Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 Hvorfor må jeg sette ned hyper transport? Og hva heter den agp/pci låsen du referer til?
Cougst Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 (endret) Fordi maskina kan bli ustabil hvis hypertransport frekvensen går mye over 1GHz. Agp/pci låsen finner du i bios... på mitt abit av8 ligger det under første meny i bios... (kommer ikke på hva det heter akkurat i forbi farta Edit: Hva legger du i:"Jeg har prøvd å overklokke den, men med en gang den er det minste overklokket så henger windows seg" ?? hvor mye overklokket i Mhz?? Endret 24. august 2005 av Cougst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå