ErlendSN Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Howdy! Jeg har tenkt å kjøpe meg et Sony DSC-P50 digital kamera snart. :smile: Skal også kjøpe med et 64MB minnekort. Har også lest at AA batterier er uegnet til bruk, siden de går tomme så fort. Derfor har jeg tenkt å kjøpe et infolithium batteri til kameraet. Jeg har tenkt å kjøpe kamera, minnekort og batteri fra USA, siden jeg da kan få det mye billigere! Men i USA så har de jo bare 110V i stikkontakta, så jeg kan ikke kjøpe lader derfra :sad: Jeg kan få et infolithium batteri derfra fro $50, uten lader. Kan jeg kjøpe bare laderen løst i Norge? Hva koster den og hvor lenge må jeg lade? PS: Batteriet ser litt "stort" ut, er dette riktig batteri til DSC-P50? Hehehe.. dette ble jo en del tomprat og ikke så mye spørsmål.. På forhånd takk, Erlend. :smile:
maen_ Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 50$ hørtes dyrt ut for bare batteri?? ( 50$ = ca 450kr??) "Startpakke" til dette kameraet, dvs batteriet, lader og bæreveske koster 1000kr på japan photo... Det er ikke noe poeng i å prøve å drive dette kameraet med vanlige AA batterier, de varer ca 5 minutter. Mens IL-batt varer ca 1,5timer...
ErlendSN Skrevet 9. august 2002 Forfatter Skrevet 9. august 2002 $50 = 384kr.. Japanphoto.no I`ll check them out! [ Denne Melding var redigert av: ErlendSN på 2002-08-09 11:39 ]
ErlendSN Skrevet 9. august 2002 Forfatter Skrevet 9. august 2002 Er batteriet på bildet riktig for DSC-P50?
maen_ Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 ifølge bildet ser det ut som om det er det rette batteriet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå