plexiknut Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Når min pc starter, får jeg denne beskjeden: Invalid Boot Ini file Booting from C:/Windows Windows starter som normalt, og alt fungerer, men hva er dette?
Mythos Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Hvis du forteller oss hva som står i boot.ini fila di så kanskje noen kan hjelpe. Ellers kan du ta en titt her f.eks. http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;330184
Cilleron Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 (endret) her er en "standard" boot.ini fra Windows XP Proff: [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\Windows [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\Windows="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect Endret 23. august 2005 av Cilleron
plexiknut Skrevet 23. august 2005 Forfatter Skrevet 23. august 2005 her er en "standard" boot.ini fra Windows XP Proff: [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\Windows [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\Windows="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect Hvor finner jeg Boot ini fila mi?
plexiknut Skrevet 23. august 2005 Forfatter Skrevet 23. august 2005 Skriv i Kjør på startmenyen:c:\boot.ini [boot loader] timeout=4 Dette er hva det står hos meg.. noe som mangler sier du...
Mythos Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Det var litt lite i den boot.ini fila. Prøv å legge inn det som Cilleron foreslo så kanskje du blir kvitt feilmeldingen. Alternativt kan du få Windows til å lage fila ved å følge linken jeg oppgav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå