Gå til innhold

Hva er en squad leader og hvilke fordeler har den?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fikk et spørsmål om å være ”squad leader”

Uten at jeg viste hva dette var, takket jeg ja… men hva er fordelen med det?

Eneste forskjellen jeg kunne se, var at jeg fikk noen flere valg muligheter i ”menyen” og at enkelte spillere fikk grønn skrift istedenfor blå.

Håper på noen gode svar/tips… Slik at jeg kanskje kan bli en bedre ”squad leader” for nå suger jeg!

Endret av Dj Charlie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordelen med å være squad leader er at du kan etterspørre supply drops, UAV og artillery fra commanderen - + at du har muligheten til å gi ordrer til squad medlemmene dine. I tillegg kan alle dine team mates spawne hos deg.

Skrevet

En god squad leader spiller også litt annerledes enn andre. Du holder deg kanskje litt mer tilbake. For som nevnt over her så kan dine squad medlemer spawne på deg. Så er du dybt bak fiendens linjer, kan det lønne seg å gjemme seg, til alle i din squad har spawnet på deg..og så gjøre et angrep sammen. Du kan også formidle til din squad hva de bør spawne som for du ser hva som skjer..om du trenger medic, anti tank..osv. Prøv å tenkt på mennene dine mer enn deg selv og spil således.

AKIRA

Skrevet

Ja en god squadleader må være mye mindre aggressiv enn resten av laget. Kanskje i enkelte tilfeller bare gjemme seg nærmest mulig fronten uten å få gjort noenting, men bare overlate selve angrepet til resten av laget. En av årsakene til at jeg ikke er så veldig glad i å være squadleader er nettopp dette. Som effektiv squadleader får man mindre "action" og kan ikke bare hoppe ut i kamikazeangrep. Dersom man har en aktiv squadleader som holder seg i live får som regel resten av laget se mye action og det er en kjempefordel at man kan spawne nærmest mulig kamphandlingene. Personlig synes jeg man burde fått noe "ekstra" for å være squadleader da man mister denne enestående spawnmuligheten som resten av laget har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...