Mads-b Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Jeg har lastet ned flere Matroska mkv filer som jeg har lyst til å se. De kan spilles av i VLc, men videoen lagger! Lyden er som den skal, subtitles lagger også. Løsning?
Legion Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 matroska er et containerformat på lik linje med .avi og .ogm, så man trenger fremdeles relevante codecs samt matroska filteret, men at det ikke skulle fungere med vlc låter litt rart. last ned matroskafilteret og prøv en annen mediaspiller, vanskelig å si noe mer før du har gjort dette.
Mads-b Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 (endret) Jeg lastet ned og installerte følgende filer: Matroska pack full Real media Alternative Trenger jeg noe annet? det lagger fremdeles etter intalleringen av disse. EDIT: jeg slengte filen inn i matroskadiag, og alt var bare fryd og gammen til dette kom på slutten: 296> Filters matching mediatype : ffdshow Audio Decoder, WMplug, DirectVobSub (auto-loading version), ACM Wrapper 296> Trying connection to ffdshow Audio Decoder : 296> Failed connecting pin to ffdshow Audio Decoder, removing it now. 296> Trying connection to WMplug : 296> Failed connecting pin to WMplug, removing it now. 296> Trying connection to DirectVobSub (auto-loading version) : 328> DirectVobSub (auto-loading version) AddFilter failed : : Uspesifisert feil. (0x80004005) 328> Trying connection to ACM Wrapper : 328> Failed connecting pin to ACM Wrapper, removing it now. Lyden funker da helt greit den, hva syter den om? Endret 22. august 2005 av MBaardsgaard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå