Gå til innhold

Kan noen gi meg noen tips?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har tenkt mye på hvordan jeg vil ha det i stua. Jeg skal fjerne PC-skjermen og sette opp en 37" LCD skjerm...så kjøre dataen på den. Men spørsmålet er om et sånn HTPC kabinett dekker behovet...jeg skal ha en kraftig data som skal brukes til surfing på nettet , spille, musikk,film og vanlig surfing.

 

 

Kanskje et dumt spørsmål, men er det mulig å få en så sterk data i et HTPC-kabinett?Jeg vil gjerne ha HTPC kabinettet fordi da slipper jeg det store faenskapet av et kabinett..men er det verdt det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har akkurat kjøpt meg en 37" LCD TV med DVI inngang. (1366x768 oppløsning) Tenker på å montere i dette kabinettet:

 

vb2000sns.jpg

 

..om jeg kan finne noen som selger de da. Skal putte i dette: 300gb disk, A8N-sli kort, 6800gt, 3500+ prosessor, 1gig RAM, 420w PSU og en dvd brenner. Siden 6800gt har 2 DVI utganger kjøper jeg bare en 3m lang DVI kabel og kjører den rett igjennom veggen og inn i skjermen på rommet. Endelig får jeg kanskje sove uten støy fra maskina siden den da blir stående i stua :D

 

Har spurt om noen har erfaringer med dette/sånne kabinett, men sålangt ingen respons.. Gleder meg til å få igang et skikkelig MediaCenter!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...