Gå til innhold

X-link kai - xbconnect ?


myreng

Anbefalte innlegg

Hallo , tenkte æ sku starte en tråd angående x-link kai / xbconnect .

 

Vi er ett gjeng som har spilt en stund på både kai og xbc , men vi savner norske spillere :(

Vi har forresten også startet en Norsk xbox clan , og håper jo selvsagt på fler medlemmer. Vi ønsker kun Norske eller svenske medlemmer :)

 

Har tatt seg opp litt i det siste mn , det hadde jo vært bedre med fler .

E jo litt bedre og spille med folk i norge / svergie litt pga av språket , men pingen blir jo lavere = ikke lag i spill....

 

Kom inn på Forumet vårt Xbox Alliedforces Norway . (Bruk Norsk forum) (emner modding,news,online,osv)

 

Vi er på ingen måte experter på noen områder men spiller online bare for gøy....

 

Kom og besøk oss :)

 

*er det mange som spiler på kai - xbc*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi spiller Halo serien og Ghost recon serien .... det e vel de største slagerne ? :)

 

Har også spilt en del Forza Motorsport og Rallisport Challenge 2.

 

Joda det e ganske moro å spille på nett , man har en tendens til å bli litt vel hekta . ;) he he

 

Det hotteste nu e vel Halo 2 med maptacular utvidelsen og Ghost Recon 2 Summit Strike... :)

Lenke til kommentar

Jeg bruker kun xbc og har aldri hatt noen problemer med denne.. xkai får jeg ikke til å virke (møkk!), jeg har også prøvd å åpne portene på xkai, virker fortsatt ikke. xbc trengte jeg ikke å åpne noe på. Jeg håper virkelig at den neste versjonen av xkai blir mer brukervenlig.

 

Savner forresten å spille mot norske spillere =/

Endret av zarz
Lenke til kommentar

Visst du synes kai sin standard UI , e litt kronglat så skal æ være enig med deg i det , men du kan bruke javaversjonen deres JkaiUI.. (UI= user interface)

 

Den e ganske mye enklere i bruk , du miste riktig nok noen muligheter som du har med standard kai UI... Men du har det viktigste der

Endret av myreng
Lenke til kommentar

Ska være enig med deg -sablabra- , æ syns og x-link kai e hakke bedre en xbc...

Det er også litt mer behagelige folk å spille med der, dæm har en tendens til å være litt "stygg" i munnen på xbc.... he he

 

også e det jo fler folk fra europa på Kai :)

 

Har begynt å lage en oversikt over gamtagger på forumet mitt se gametagger

Endret av myreng
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...