Launch Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 (endret) Har DivX 6 Create Bundle som inneholder: DivX Converter DivX Pro codec DivX Player http://www.divx.com/divx/create/ Finner ikke helt ut av hvordan man velger kvalitet og codec når jeg skal konvertere en DVD om til DivX, ser ut som om menyene har forandret seg totalt fra V 5.2.1 -Prøver nå med en liten fil fra DVD'en, men det tar jo år og dager før det er færdig, valgte bare en fil og startet den i DivX converter med "Home theater" og håper det blir bra. Er det noen som har erfaringer og fått bra resultater ved å bruke samme måten eller må det finstilles noen plasser (hvor?) Trenger jeg Dr.DivX også? Ser sånn ut i "DivX EKG" for der står det "Upgrade to converter" i drop down menyen til File Endret 21. august 2005 av Launch
Launch Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 Har klart å lage en Divx men den ble utrolig hakkete, valgte alle filene og brukte Dr.Divx EKG. Var litt for optimistisk der så jeg prøvde å ta bare en 1GB stor VOB fil og den ble bra, men jeg vil helst slippe å lage 1 film pr VOB fil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå