henny Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 (endret) hei Prøver å sette opp en ftp server på maskinen og er nesten i mål. Har satt opp liteserve programmet og andre maskiner kommer inn og får access(access granted), men de finner ikke filene som jeg har lagt i mappene som jeg har gitt de tilgang til.. Har prøvd alt. Alt er enabled og alt er åpent. Er det andre ftp server program som er bedre. Hva kan jeg ha jeg gjort feil. ??help please Har fast ip, brannmuren er åpnet for ftp self. Endret 21. august 2005 av henny
Yazfat Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 hei Prøver å sette opp en ftp server på maskinen og er nesten i mål. Har satt opp liteserve programmet og andre maskiner kommer inn og får access(access granted), men de finner ikke filene som jeg har lagt i mappene som jeg har gitt de tilgang til.. Har prøvd alt. Alt er enabled og alt er åpent. Er det andre ftp server program som er bedre. Hva kan jeg ha jeg gjort feil. ??help please Har fast ip, brannmuren er åpnet for ftp self. Liteserve har jeg ikke hørt om, du har vel sjekke FAQ dems? Ser det er mange som bruker BulletProof, så det burde være et godt valg. Selv sverger jeg til Radenftpd.
pine Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Heh, har lisens til raiden selv, men den er litt komplisert for en nybegynner. Nå sverger jeg til proftpd og glftpd
Solefald Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 beste er å sleppe å bruke ftp på pcn, har router med ftp server på fungerer strålende. men eg brukte Userv før da eg hadde litt på pcn...men det er få ftp program som du berre installerer sånn som er skikkelig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå