6RoadDogg9 Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Setter dette emne her siden det er større sjanse for å få respons. Jeg er på leting etter bøker satt i WC og SC verden. Har funnet en side her: http://www.avalon.no/shop.cfm?path=2,364,359 Men problemet er at de er utsolgt og får ikke inn bøkene på lager før om lenge. Er det noen av dere der ute som vet av noen sider i Skandinavia eller England som selger bøkene? Vil gjerne ha det i nærheten av Norge da jeg håper på rask bestilling. Hvis noen kunne hjelpe ville det vært flott
6RoadDogg9 Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 www.blizzard.com Leverer ikke i norge.
zero_time Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Her finner du forhåpentligvis det du er ute etter..
pertm Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Du kan også prøve www.amazon.com Det er ikke så dyrt å få bøker sent fra USA med den dollaren.
Zlash Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Jeg fant faktisk mange Warcraft bøker hos den lokale bokhandleren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå