royale Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 (endret) Idag da jeg skulle spille BF2 kom denne buggen, Noen som vet hva jeg kan gjøre? kanskje jeg må update driveren, eller? jeg har ati kort btw. Takker for svar! Endret 20. august 2005 av ewok
Elendil Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Vel det er mange som har fått "grafikk" bugs i Bf2 inkl. meg. Legg inn nyeste driver til skjermkortet er smart, prøv det.
royale Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 Å laste ned drivere til RADEON kort fra ati.com er jo helt umulig, noen som kan gi direkte link til den nyeste driveren?
Gjest Slettet+3124 Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Å laste ned drivere til RADEON kort fra ati.com er jo helt umulig, noen som kan gi direkte link til den nyeste driveren? ATI.com
Gjest Slettet+3124 Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 (endret) Som jeg kan se av bildet ditt så har du antagelig catalyst 5.7 inne, for å fjerne denne bugen med med denne driveren så må du enten, sette ned texture innstillingene dine til medium, eller oppgradere til catalyst 5.8 og du kan ha alt på high igjen.. Bildet viser de samme problemene som jeg hadde med denne driveren... EDIT: leifet.. Endret 21. august 2005 av Slettet+3124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå