Bromlexl Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 (endret) Her er saken Jeg har anskaffet meg Need for Speed underground 2. Jeg får startet spillet og alt det der. Og spillet kjører fint in game i ca 1minutt. etter det så krasjer det noe så J¤¤¤¤. Det lagger umeneskligt. Noe helt sykt. Det kan umuligt være pga sjermkortet. Det er et 6800Le klokket. Heller ikke annet hardware. 3.4Ghz CPU 1gb ram.....så alt skulle være klart for litt virtuell råning. Andre som har lignende problemer eller erfaringer. PS. Har siste Patchen me wanna drive Endret 20. august 2005 av Bromlexl
Gamer1963 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Etter at jeg lasta ned den siste patchen fikk jeg samme problem. Jeg kom ikke inn i spillet en gang før problemene starta Avinnstalerte hele spillet og lastet det inn på nytt uten patch. Funker helt greit nå
icer Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Sikker på at versjonen din er 100%? Bare et spørsmål
Bromlexl Skrevet 4. september 2005 Forfatter Skrevet 4. september 2005 Jeg fikk fikset det....Viste seg at jeg hadde en dårlig "patch" Så nå kjører jeg det rett fra "CDen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå