Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Alarmsystem og nettverk?


Anbefalte innlegg

Hei, til bakgrunnsinformasjon har jeg flyttet inn hos slektninger mens jeg venter på å få hybel. De har bredbånd, oppkoblet til et ADSL-modem, og en nettverkskabel fra ADSL-modemet til PC'en. Da jeg spurte om jeg kunne plugge ut deres nettverkskabel, og plugge inn min egen til ADSL-modemet så jeg fikk internett på min egen PC, sa de at alarmsystemet (fancy shit) i huset var oppkoblet mot, og registrerte linja. Forstod ikke hel hva de mente, og jeg tror ikke de selv forstod hvordan det fungerte, men alarmsystemet skal vistnok registrere forandringer på linja. Da går alarme, tydligvis. Derfor lurte jeg på om dere tror alarmen vil gå om jeg plugger ut nettverkskabelen deres, og inn min egen? Har ikke lyst til å skape noe drama her i huset, i og med at jeg får bo her til jeg har hybel, men World of Warcraft-suget begynner å ta på! :love:

 

Noen meninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alrmen skal være tilkoblet før alt utstyr, er den ikke det vil Falck alarmsentral/securitas/hafslund ringe deg opp og du må oppgi navn og passord hvis ikke blir det utrykning.

 

Men alle telefoner skal du kunne koble ut og putte en splitter i i stedet for (kan ialelfall det her). Men er ikke sentralen klargjort så kan du ikke ta med modem hjemmefra for å få internett hos dem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...