Gå til innhold

Norton blokkerer WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

heisann!

Etter å ha lett litt rundt ser jeg det er flere som har dette problemet, men jeg finner ingen løsning på det....

Kan jo alltids stenge av brannmuren, men med virus som bl.a. det som stjeler passordet ditt er det betryggende å ha den på.

Så er det noen som vet hvordan dette kan løses i Norton.(Jeg vet det finnes andre brannmurer etc., men jeg vil ha en løsning for Norton)

Endret av Lanes
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm.. interessant! Jeg stengte nettopp av selve brannmuren i Norton, og problemet var der fremdeles - men når jeg stenger av hele norton internet security går det i orden. Er det kanskje ikke noe med selve brannmuren da? Men heller NIS som stenger programmet etc...??

Skrevet
du må gå inn på norton.

Her vil du et sted få muligheten for å tillate programmer å koble til.

Her bare velger du at wow alltid skal få tilgang

allerede gjort, men ingen bedring...

Jeg kan faktisk koble meg til serveren (tror jeg), får alle boksene (handshake, connected etc.), men så blir jeg nedkoblet...

Skrevet

Har stengt av firewallen på norton pga. har router med firewall på!

Hvis du er bekymret for at virus skal komme inn på pcen, så tar norton fortsatt dette. For personal firewall går ikke på anti-virus =)

Skrevet (endret)

Fikk svar fra Norton i dag!

Tack för din fråga om Norton Internet Security.

Vi har sett samma problem tidigare med kunder som precis laddat ner en patch till WOW.

Det du ska göra är att du går in i din program kontroll lista och tar bort alla referenser till WoW.

När du sedan får upp en ny varning från brandväggen konfigurerar du om dina regler.

Hoppas att detta hjälper.

Prøver nå!

EDIT: Alle serverne er jo nede for øyeblikket, men det så likevel ut til å fungere!

Endret av Lanes
Skrevet
Fikk svar fra Norton i dag!

Tack för din fråga om Norton Internet Security.

Vi har sett samma problem tidigare med kunder som precis laddat ner en patch till WOW.

Det du ska göra är att du går in i din program kontroll lista och tar bort alla referenser till WoW.

När du sedan får upp en ny varning från brandväggen konfigurerar du om dina regler.

Hoppas att detta hjälper.

Prøver nå!

EDIT: Alle serverne er jo nede for øyeblikket, men det så likevel ut til å fungere!

funket nok ikke for meg :/

Skrevet

nei det gjorde ikke det likevel....da serverne var nede kom jeg delvis inn, men nå som de er oppe stenges jeg helt ute av norton igjen... Får nok sende de en mail til.

Skrevet (endret)

Har også tillatt WoW.exe å kjøre under Norton, men får alltid opp den der "Blokkere" saken når jeg starter WoW...

Har Norton på min bærbare og Kaspersky på min stasjonære - det programmet har jeg ingen problemer med.

Endret av superreven

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...