kenneth11 Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Heroes of the Pacific demoen er som kjent sluppet, og så vidt jeg vet har mange her lastet den ned. Meninger om demoen? Selv er det et par ting jeg fortsatt blir frustrert av 1. Det tok 1 restart for å finne kontrollmenyen, og 4 til restarter for å finne ut hvordan kontrollene passet for meg 2. Veldig få detaljer på bakken, skjer jo ingenting der nede, som f.eks at fly tar av 3. Pearl Harbour var mer enn bare Battleship Row 4. Veldig tamme filmklipp, spør du meg 5. I brettet over hangarskipet så må man forhindre at hangarskipet synker. Jeg sjekker før jeg tar Japsene, det er 3 hangarskip der, og det er da vitterlig 3 hangarskip igjen selv når man får Mission Failed....
kenneth11 Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 spillet var rett og slett dritt dårlig! Begrunnelse, kanskje litt mer spesifikt enn "Ganske Enkelt Dårlig!"
KristianF Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 personlig syns jeg det var veldig falskt. Fake physics lissom. Og lite detaljer rundtom.. Spillet for altfor "Arcade".. Foretrekker realisme jeg..
kenneth11 Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 personlig syns jeg det var veldig falskt.Fake physics lissom. Og lite detaljer rundtom.. Spillet for altfor "Arcade".. Foretrekker realisme jeg.. Hvis du vil ha realisme, prøv Wake Island-brettet med Pro kontroller..
kenneth11 Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 Nå får jeg vel legge til en mini-strategi på Marianas, når den første bølgen med bombefly kommer, fly mot dem og oppover. Nå 1000 meters høyde, og begynn å stup ned når det er sånn ca. 2.5-3.5 km til målet ditt. Begynn å skyte løs på det med en gang siktet blir rødt, og følg flyet. Bli ferdig med det før du kræsjer inn, fordi hvis man kræsjer i 100 meters høyde (omtrent det de flyr i) så kommer man ikke til å få retta seg opp før man er i vannet.
applet Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 (endret) Er jeg den eneste som får opp totalt urealistiske refrehs-rates med det grafikk-innstillings programmet som følger med? edit: glem det, jeg fant ut at jeg må installere inf-en for monitoren for å få mere forståelige refreshrates. Endret 20. august 2005 av applet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå