Gå til innhold

Heroes of the Pacific Demo. Meninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heroes of the Pacific demoen er som kjent sluppet, og så vidt jeg vet har mange her lastet den ned. Meninger om demoen?

Selv er det et par ting jeg fortsatt blir frustrert av

1. Det tok 1 restart for å finne kontrollmenyen, og 4 til restarter for å finne ut hvordan kontrollene passet for meg

2. Veldig få detaljer på bakken, skjer jo ingenting der nede, som f.eks at fly tar av

3. Pearl Harbour var mer enn bare Battleship Row

4. Veldig tamme filmklipp, spør du meg

5. I brettet over hangarskipet så må man forhindre at hangarskipet synker. Jeg sjekker før jeg tar Japsene, det er 3 hangarskip der, og det er da vitterlig 3 hangarskip igjen selv når man får Mission Failed....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
personlig syns jeg det var veldig falskt.

Fake physics lissom.

Og lite detaljer rundtom..

Spillet for altfor "Arcade"..

Foretrekker realisme jeg.. ;)

Hvis du vil ha realisme, prøv Wake Island-brettet med Pro kontroller..

Skrevet

Nå får jeg vel legge til en mini-strategi på Marianas, når den første bølgen med bombefly kommer, fly mot dem og oppover. Nå 1000 meters høyde, og begynn å stup ned når det er sånn ca. 2.5-3.5 km til målet ditt. Begynn å skyte løs på det med en gang siktet blir rødt, og følg flyet. Bli ferdig med det før du kræsjer inn, fordi hvis man kræsjer i 100 meters høyde (omtrent det de flyr i) så kommer man ikke til å få retta seg opp før man er i vannet.

Skrevet (endret)

Er jeg den eneste som får opp totalt urealistiske refrehs-rates med det grafikk-innstillings programmet som følger med?

edit: glem det, jeg fant ut at jeg må installere inf-en for monitoren for å få mere forståelige refreshrates.

Endret av applet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...