Gå til innhold

hvordan drepe "clonen" i augury rock, med H-mo ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Og bytte til W som sub class og soloe UW :)

problemet er at jeg kommer ikke til og bruke noen av warriors skillene uansett, da jeg har bare satt opp på healing, protection, og divine :)

JO, bonettis defence .. så kjøper du noen monk runer også eier du UW og FoW

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og bytte til W som sub class og soloe UW :)

problemet er at jeg kommer ikke til og bruke noen av warriors skillene uansett, da jeg har bare satt opp på healing, protection, og divine :)

JO, bonettis defence .. så kjøper du noen monk runer også eier du UW og FoW

er bonettis defence warrior skill?

det jeg har lurt på er.. jeg har mange N skills.. når (hvis) jeg skifter til W, vil jeg da få masse skills (spells?) eller må jeg sanke alle sammen fra ascalon og videre?

Skrevet
Må nok kjøpe de ja :(

ja det er en w skill

hva bør jeg ha av W spells for en monk ?

vil ikke ha for mange av flere typer ... for jeg vil egentlig ikke ta bort enten healing. prot, eller divine... :roll:

Skrevet
Det er en helt spesiell build, søk litt på forumet, så finner du den.

søket.. men fant ikke det jeg letet etter..... kan du nevne noe om builden her ?

Skrevet

Målet med builden er og få lavest mulig hp, så bruker du en spell som gjør at du bare tar 5% skade fra angrep mot deg. Også pælmer du på masse smithing og bonettis defence. voila du eier UW ... og FoW tror jeg, så lenge du holder deg unna mesemerene.

Skrevet
Målet med builden er og få lavest mulig hp, så bruker du en spell som gjør at du bare tar 5% skade fra angrep mot deg. Også pælmer du på masse smithing og bonettis defence. voila du eier UW ... og FoW tror jeg, så lenge du holder deg unna mesemerene.

da er det ganske uaktuelt :p jeg er og forblir healer monk.. ikke smiting ;)

Skrevet

kjøpte meg nettopp droknar armor.. merkes god forksjell ja, siden min gammle lions arch armor :p

har nå kroppen full av tattiser :thumbup: overlever iallefal litt lengere nå :p

Skrevet

grunnen til at vi aldri får favour er fordi alle sammen skifter distrikt... = mindre folk som sloss = vinne-sjansene blir mindre ;)

Skrevet
grunnen til at vi aldri får favour er fordi alle sammen skifter distrikt... = mindre folk som sloss = vinne-sjansene blir mindre ;)

Enig skam deg mini me :p

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...