Adversary Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Og bytte til W som sub class og soloe UW problemet er at jeg kommer ikke til og bruke noen av warriors skillene uansett, da jeg har bare satt opp på healing, protection, og divine JO, bonettis defence .. så kjøper du noen monk runer også eier du UW og FoW
Glipp Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 Og bytte til W som sub class og soloe UW problemet er at jeg kommer ikke til og bruke noen av warriors skillene uansett, da jeg har bare satt opp på healing, protection, og divine JO, bonettis defence .. så kjøper du noen monk runer også eier du UW og FoW er bonettis defence warrior skill? det jeg har lurt på er.. jeg har mange N skills.. når (hvis) jeg skifter til W, vil jeg da få masse skills (spells?) eller må jeg sanke alle sammen fra ascalon og videre?
Adversary Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 (endret) Må nok kjøpe de ja ja det er en w skill Endret 19. august 2005 av mini me
Glipp Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 Må nok kjøpe de ja ja det er en w skill hva bør jeg ha av W spells for en monk ? vil ikke ha for mange av flere typer ... for jeg vil egentlig ikke ta bort enten healing. prot, eller divine...
Adversary Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Det er en helt spesiell build, søk litt på forumet, så finner du den.
Glipp Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 Det er en helt spesiell build, søk litt på forumet, så finner du den. søket.. men fant ikke det jeg letet etter..... kan du nevne noe om builden her ?
Adversary Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Målet med builden er og få lavest mulig hp, så bruker du en spell som gjør at du bare tar 5% skade fra angrep mot deg. Også pælmer du på masse smithing og bonettis defence. voila du eier UW ... og FoW tror jeg, så lenge du holder deg unna mesemerene.
Glipp Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 Målet med builden er og få lavest mulig hp, så bruker du en spell som gjør at du bare tar 5% skade fra angrep mot deg. Også pælmer du på masse smithing og bonettis defence. voila du eier UW ... og FoW tror jeg, så lenge du holder deg unna mesemerene. da er det ganske uaktuelt jeg er og forblir healer monk.. ikke smiting
Adversary Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Ja, de få gangene Europa har Gods Favour da.. Tøffe gutter stikker til AM server.
Glipp Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 kjøpte meg nettopp droknar armor.. merkes god forksjell ja, siden min gammle lions arch armor har nå kroppen full av tattiser overlever iallefal litt lengere nå
havfal Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Ja, de få gangene Europa har Gods Favour da.. Tøffe gutter stikker til AM server. Taper gutta mener du?
Adversary Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Greit, bare hold deg på den nedprioriterte, underbefolka servren for taberene som ikke får favour vist det er sånn det skal være!
Glipp Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 grunnen til at vi aldri får favour er fordi alle sammen skifter distrikt... = mindre folk som sloss = vinne-sjansene blir mindre
brd Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 grunnen til at vi aldri får favour er fordi alle sammen skifter distrikt... = mindre folk som sloss = vinne-sjansene blir mindre Enig skam deg mini me
Rydier Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 (endret) http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=442694&hl= Bytt empathy med retribution og dodge litt arrows innimellom (slik du gjorde) så går det greit ^^" Endret 22. august 2005 av Rydier
zandzpider Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 holy crap! klarte det på under 50 sec med di to skillsa der... og hp var NULL problem
voüshvaggi fyrsten Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 (endret) Ja, de få gangene Europa har Gods Favour da.. Tøffe gutter stikker til AM server. hehe, en i guilden min gjorde han var ikke så særlig tøff da han ikke kom seg derifra Endret 23. september 2005 av voüshvaggi fyrsten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå