Gå til innhold

Spørsmål om MS Outlook


Anbefalte innlegg

Fikk mail fra hotmail om at jeg har nådd 2MB grensen - og at de vil begynne å slette meldinger om 5 dager.

 

Jeg har nettopp begynt å bruke Outlook til å sjekke mail i - men jeg lurer på om det er mulig at den kopierer hele innboxen til hotmailen over på PC'en min? og at den synkroniserer mappen hver gang jeg logger inn slik at nye mailer også blir kopiert over?

 

Det hadde vært litt OK at all mail jeg får/sender blir plassert på PC'en i tillegg til at den ligger hos homail.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har allerede laget to hotmail (MSN) kontoer som jeg har brukt i noen dager... og det var ikke noe "behold kopi på server" når jeg la disse til (har sjekket)

 

Men "målet" mitt er at Outlook har en mappe for hver av disse hotmail kontoene - og automatisk laster ned ny mail til mappene når jeg starter outlook og er online - Slik at jeg har all mailen lagret på maskinen, uten å stadig måtte drive å kopiere innboksen manuelt.

 

Går dette an?

Lenke til kommentar

Som "oltis" beskrev;

 

Du går altså inn på den kontoen du vil administrere i Outlook, så går du inn på flere innstillinger...der skal du finne den boksen som sier at en kan la det være igjen en kopi på serveren eller ikke....(har selv ikke brukt den funksjonen, legg til hotmail konto....men du skal kunne konfigurere hvor mail skal legges by default)

 

...hvis du skal ha mail i forskjellige mapper, så er det bare å lage en regel....høyreklikk på en mail som du vil ha i en egen mappe, og velg lag regel...der kan du f.eks. velge at alle mail til en hotmail konto legges i en mappe osv....

 

[ Denne Melding var redigert av: dudsi på 2002-08-07 22:12 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...