Gå til innhold

Problem med døden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en shaman på The Maelstrom.

I går døa eg når eg var nedi den gruva som ligger i ogrimmar. Når jeg sprang tilbake til liket sluknet pcen av en eller annen grunn. :cry:

Når eg logga på igjen prøvde jeg å gå inn i instancen (eller hva det heter) men da havnet jeg tilbake på gravplassen. :cry:

Nå ser jeg shamanen min som død og kan ikke gjøre noe ting. finnes ikke noe corpse å gå tilbake til så eg kan ikke bli levende igjen.

Når andre ser shamanen min ser han helt normal ut og de snakker til meg som alt skal være normalt :cry:

Vet dere hva eg kan gjøre eller hvordan eg får tak i en som kan ordne det? :cry:

mvh

Vinskvetten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå fant eg ut av det!

Gikk ann å drukne så jeg døde en gang til mens jeg allerede var død!.

da kom det opp en spirithealer mens jeg var på gravplassen

Skrevet (endret)
ja det er en slags mellomting mellom død og levende

Undead? :p

Edit:

Trådstarter: Dette har skjedd med meg og, men jeg varsla GM om dette. (venta 3 timer på svar)

Endret av dimdal
Skrevet
ja det er en slags mellomting mellom død og levende

Undead? :p

Edit:

Trådstarter: Dette har skjedd med meg og, men jeg varsla GM om dette. (venta 3 timer på svar)

Godt det går an å fårtsette å dø da. :D

men hvordan kontakter man gm?

Gjest Slettet+1242
Skrevet

Litt OT, sorry, men skjekk det navnet på topicen! :thumbup:

Skrevet

Dette skjedde med en i guilden min også, han var død, fant ikke liket sitt. Spirit Healerne var ikke der. Enkelte andre personer så han som levende, mens han selv var "død". Han sendte en ticket til GM, men fikk ikke svar. Han svømte langt ut i vannet og fikk sånn "Fatigue" og "døde" på nytt, så funka det fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...